|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۴
کد خبر: ۵۰۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۹
سرپرست وزارت آموزش و پرورش در مراسم جشن شکوفه ها گفت: به دنبال تقویت امید و شادی در مدرسه هستیم.
جشن شکوفه ها هم اکنون با حضور علی اکبر فقیه سرپرست وزارت آموزش و پرورش، فاطمه قربان معاون آموزش ابتدایی و رحیم زمانی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و دبستان دخترانه شاهد فاطمه (س) در شهرستان اسلام شهر آغاز شد.

در این مراسم فانی گفت: خوشحالم که امروز در مدرسه شاهد اسلامشهر در خدمت آینده سازان و نونهالان ایرانی ام و امیدوارم در سال حماسه سیاسی و اقتصادی به همراه رئیس جمهور عزیز و محبوبمان سال تحصیلی را نیز با شعار تدبیر، امید و اعتدال آغاز کنیم.

وی ادامه داد: همکاران من از 6 ماه پیش تلاش کردند تا زمینه بازگشایی مدارس آغاز شود و امروز شاهد حضور یک میلیون و 300 هزار کلاس اولی در مدارس سراسر کشور هستیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش افزود: امروز معلمان سخت کوش، مدیران مدارس و دست اندرکاران همه و همه در خدمت شما عزیزان هستند تا سال تحصیلی جدید را به نحو احسن آغاز کنید.

فانی خطاب به دانش آموزان کلاس اولی گفت: عزیزان من قدر خود را بدانید و با تلاش و کوشش در کسب علم و آگاهی و تربیت دینی و اسلامی آینده ایرانمان را بهتر بسازید.

وی افزود: امیدوارم که شما عزیزان فرزندان مقام معظم رهبری و همه امید ایشان هستید بتوانید در مدارس به گونه تربیت شوید که کشورمان سرآمد کشورهای منطقه و دنیا باشد.

وی با اشاره به این که امروز همه مسئولان کشور همه امیدشان به شما شکوفه هاست گفت: طبق فرموده امام راحل ابتدایی اولویت است و دانشگاه برای تربیت دیر است پس امیدواریم شما عزیزان آن طور که شایسته جمهوری اسلامی ایران است تربیت شوید.

فانی خطاب به خانواده نیز افزود: از خانواده های دانش آموزان درخواست می کنم ارتباطشان را با مدرسه قطع نکنند و به کمک ما بیایند تا شاهد تربیت بهتری باشیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در پایان خاطر نشان کرد: خبر خوبی که برای دانش آموزان در سال تحصیلی جدید دارم این است که به کمک معلمین تلاش می کنیم تا مدارس شادمان تر از سال های قبل اداره شود و همچنان که هدف رئیس جمهورمان تدبیر و امید است امید را در دانش آموزانمان تقویت می کنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین