|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۰
کد خبر: ۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه چهار گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و به منظور روان سازی تردد خودروها، رمپ بزرگراه امام علی(ع) به شهید زین الدین بازگشایی شد.
سيد محمد مهدي ميرزايي افزود: به منظور کاهش حجم ترافیک بزرگراه امام علی(ع) در مسیر شمال به جنوب و تسهیل در تردد خودروهای عبوری به سمت شرق تهران، رمپ بزرگراه امام علی(ع) به بزرگراه شهید زین الدین در روز جمعه 29 شهریور ماه به بهره برداری رسید.

وی گفت: با بهره برداري از این رمپ خودروها قادر خواهند بود به صورت ايمن و با رعايت رده بندي عملكرد معابر، با طي حداقل مسافت و در سريعترين زمان ممكن به بزرگراه شهيد زين الدين شرق دسترسي پيدا كنند و ترافیک روانی را در ساعات پیک شاهد خواهیم بود.

میرزایی افزود: طول تقريبي اين رمپ 600 متر از جنوب بزرگراه امام علي (ع) آغاز و در شرق تقاطع غير همسطح بزرگراه شهيد زين الدين خاتمه مي يابد هم اكنون توسط معاونت فني و عمراني منطقه در مرحله رفع معارض و آزاد سازي مابقي مسير جهت تكميل قرار دارد.

وی با بیان اینکه با احداث این رمپ از سرگرداني رانندگان جهت دسترسي به بزرگراه شهيد زين الدين- شرق از بزرگراه امام علي (ع) نیز جلوگیری خواهد شد گفت: كاهش زمان سفر، كاهش مصرف سوخت و اثرات مثبت زيست محيطي و نيز جلوگيري از سرگرداني شهروندان در شبكه معابر منطقه از ديگر مزاياي اجراي اين پروژه است
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین