|
|
امروز: شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۴۲۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱
دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری و وزاری اعضای کابینه دولت تدبیر و امید، تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به همراه خیل عظیم مردم در این آئین حضور دارند.
آئین ختم بانوی مکرمه سکینه پیوندی عصر یکشنبه در حسینیه شهدای سرخه پایان یافت و آئین ختم دیگر این بانوی مکرمه با حضور دکتر حسن روحانی در آستانه امامزاده یحیی(ع) سمنان آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید ،آئین ختم سکینه پیوندی مادر دکتر حسن روحانی رییس جمهوری کشور ساعت 16 امروز در آستانه امامزاده یحیی(ع) سمنان آغاز شده است و تا ساعت 17 و 30 دقیقه با حضور مسوولان کشوری و مردم ادامه دارد.

دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری و وزاری اعضای کابینه دولت تدبیر و امید، تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به همراه خیل عظیم مردم در این آئین حضور دارند.

آئین ختم مادر دکتر حسن روحانی رییس جمهوری از ساعت 14 و 30 دقیقه در حسینیه شهدای سرخه آغاز شده و بود و ساعت 16 پایان یافت.

سیدعلی غروی سخنران آئین ختم مادر رییس جمهوری در سرخه با اشاره به تعیین شعار سال 94 با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: شرایط امروز کشور به گونه ای است که همه باید به دولت یازدهم کمک کنند.

وی افزود: به تمام گروه ها، جناحها و طرفداران خطوط مختلف می گوییم که همه شما فرزندان و سرمایه های کشور هستید و اختلاف در داخل کشور فقط به نفع صهیونیسم است

وی ادامه داد: برخی ها در کشور ننشینند و بگردند و بگردند و مانند مگس روی زخم بنشینند و در مردم یاس و نا امیدی ایجاد نکنندو

وی تاکید کرد: با تعیین این شعار از سوی رهبری، همه وظیفه داریم پیرو رهبری باشیم و از دولت تدبیر و امید حمایت کنیم.

سیدعلی غروی افزود: دولت برای پیشبرد مذاکرات تلاش دارد اگر چه دولتهای غفربی چوب لای جرخ مذاکرات می گذارند.

وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ... به همراه معاونت رئیس جمهور و ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، رییس دفتر ریاست جمهوری و تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این آئین ها حضور داشتند.

با سیکنه پیوندی روز بیست و نهم اسفند 93 در بیمارستانی در تهران درگذشت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین