|
|
امروز: پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۳
کد خبر: ۳۸۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶
قائم مقام دبیرکل حزب اعتدال و توسعه در ادامه تصریح کرد: علی رغم خویشتن داری های مکرر و نجیبانه جمهوری اسلامی ایران صرفا به جهت حفظ ثبات و امنیت منطقه و همسایگان، عملیات شامگاه گذشته تنها با هدف بازدارندگی انجام شد و این حق مشروع جمهوری اسلامی ایران است. با این اقدام به رژیم صهیونیستی هشدار داده شد که اگر فکر می کنید گنبد آهنینتان نفوذ ناپذیر است و حمایت های منافقانه کشورهای غربی به ویژه آمریکا و انگلیس و برخی از کشورهای منطقه از رژیم، مانع رسیدن آسیب جدی به شماست کاملا در اشتباه هستید.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتدال و توسعه، تاکید کرد: عملیات وعده صادق حق مشروع جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایت های رژیم صهیونیستی بود و کشورهای غربی باید بدانند که در صورت گسترش دامنه جنگ آنها نیز هزینه گزافی را خواهند پرداخت.

محمود واعظی با اشاره به عملیات وعده صادق 2 علیه رژیم صهیونیستی، بیان کرد: بعد از ناکامی‌های متعدد رژیم نامشروع صهیونیستی در غزه، باتوجه به هزینه بهای گزافی که پرداختند و از سوی افکار عمومی دنیا تحت شدید ترین فشارها قرار گرفتند و نهایتا عدم نیل به اهدافی که از قبل تعیین کرده بودند عایدشان شد،  به جهت فرافکنی و بیرون آمدن از این باتلاق، دامنه جنگ را به جنوب لبنان توسعه داده و در نتیجه اقدامات جنون آمیز تروریستی جنایت و خبطی بزرگ مرتکب شده و رهبر مجاهد و نستوه مقاومت لبنان، سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان عالی رتبه  را به شهادت رساندند

وی در ادامه اظهار کرد: این مدل گستاخی بی حد و حصر و عبور از خطوط قرمز از سوی باند جنایتکار صهیونیستی، گامی در جهت بسط و گسترش جنگ در جبهه های مختلف در منطقه بود. باعنایت به ترور شهید اسماعیل هنیه رهبر مقاومت فلسطین در خاک ایران آن هم در جریان مراسم رسمی و مهم تحلیف ریاست جمهوری چهاردهم بالاخص بعد از بی شمار تالماتی که در پی شهادت رئیس جمهور فقید شهید رئیسی و همراهانش متوجه کشور بود و رجزخوانی صهیونیست ها و اقدامات ناقض حقوق بین الملل و گردن کشی های واسع غیر قابل گذشت که انجام داده بودند، ناگزیر پاسخ مناسب و بازدارنده کاملا قانونی وفق ماده (51) منشور ملل متحد به جنایت های عظیم این رژیم نسل کش از سوی نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داده شد.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتدال و توسعه در ادامه تصریح کرد: علی رغم خویشتن داری های مکرر و نجیبانه جمهوری اسلامی ایران صرفا به جهت حفظ  ثبات و امنیت منطقه و همسایگان، عملیات شامگاه گذشته تنها با هدف بازدارندگی انجام شد و این حق مشروع جمهوری اسلامی ایران است. با این اقدام به رژیم صهیونیستی هشدار داده شد که اگر فکر می کنید گنبد آهنینتان نفوذ ناپذیر است و حمایت های منافقانه کشورهای غربی به ویژه آمریکا و انگلیس و برخی از کشورهای منطقه از رژیم، مانع رسیدن آسیب جدی به شماست کاملا در اشتباه هستید.

وی در ادامه تاکید کرد: از سیاست های اصولی جمهوری اسلامی ایران می توان به حمایت همیشگی از ثبات، حفظ امنیت و صلح در سطح منطقه‌ای و جهانی اشاره کرد، ایران  در برهه های مختلف نشان داده که با گسترش جنگ در هر سطحی اساسا مخالف است،لذا  باتوجه به شرایط حاکم در منطقه ایران به دنبال گسترش جنگ نبوده و نخواهد بود.دشمنان متخاصم و رژیم جعلی صهیونیستی نمی توانند از شرافت، صبر و سیاست اصولی ایران سواستفاده کنند و این سیاست را به گونه ای وارونه و به نفع خود تعبیر کنند.

وی افزود: اقدام ایران الزامی و غیرقابل اجتناب بود. عملیات شب گذشته تصمیم نظام بود و همه مسئولان، احزاب سیاسی  و ملت ایران از اقدام بازدارنده فاخر، شجاعانه و دقیق پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح که در راستای حفظ و بسط امنیت ملی انجام شد حمایت جدی کرده و می کنند. این اقدام هشداری جدی به کشورهای غربی و در رأس آن آمریکا بود که به یقین برسند، منافع غربی ها در منطقه خاورمیانه با بحران و درگیری تامین نمی شود، بلکه ثبات، صلح و آرامش در منطقه منتج به تأمین منافع جهانی میشود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ضروری است کشورهای غربی بفهمند که اگر از رژیم متخاصم و کودک کش صهیونیستی درمسیر قساوت و کشتار کودکان، زنان و مردان بی گناه غیر نظامی حمایت کنند، عملا با منطقه‌ای ناامن و بی ثبات مواجه خواهند شد و علاوه بر رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه، کشورهای غربی و آمریکا نیز ملزم به پرداخت هزینه های گزاف عبث خواهند بود. از سویی قوم صهیونیست همواره از جنایت‌های هیتلر در جریان جنگ جهانی دوم نهایت استفاده را برده و با مظلوم نمایی کاملا تظاهری نهایت حمایت کشورهای غربی را به خود اختصاص داده است. اما سال های متمادی است که چهره واقعی خشونت طلب خود به ویژه در ایام اخیر را به جامعه جهانی نشان داد.

وی در ادامه بیان کرد: خطر نازیسم آلمان هیتلری در جنگ جهانی دوم مشابه با اقدامات خصمانه و مشمئز کننده اخیر صهیونیست‌ها، بار دیگر احساس می شود و اگر جامعه جهانی متفق و متحد در برابر توسعه طلبی‌های جنون آمیز نتانیاهو و هم فکرانش نایستد و ماشین آدم کشی صهیونیستی را متوقف نسازد، هیچ بعید نیست که تاریخ تکرار شود. اقدامات رژیم صهیونیستی خطری بزرگ در راستای تقلیل و تضعیف امنیت جهانی و ثبات بین المللی است.در نتیجه عملیات درخشان و جدی نیروهای مسلح ایران، پیامی مهم و آشکار برای رژیم صهیونیستی و حامیان متظاهر رژیم بود.

منبع:ایسنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین