|
|
امروز: يکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۳۸۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱
به گفته سردار محمدیان، پلیس در حوزه دانش‌آموزان مسئولیت تامین امنیت مسیر تردد و وسیله مورد استفاده تردد آنها را دارد البته که این به غیر از مسئولیت عمومی تامین امنیت است.

رئیس پلیس تهران گفت: عده‌ای سودجو می‌خواهند موادمخدر بین دانش‌آموزان توزیع کنند اما پلیس با این افراد به شدت برخورد قانونی می‌کند.

سردار عباسعلی محمدیان؛ فرمانده انتظامی پایتخت همزمان با سراسر کشور زنگ آغاز تحصیلی را در مدرسه شاهد رهروان امام خمینی(ره) در شهرک آپادانا تهران به صدا درآورد.

وی در سخنانی خطاب به دانش‌آموزان این مدرسه گفت: به شهدای انقلاب کسانی که جانشان را تقدیم کردند تا سایه جمهوری اسلامی در این کشور حاکم شود، درود می‌فرستیم.

سردار محمدیان به شهروندان اطمینان داد که امنیت انتظامی و ترافیکی دانش‌آموزان را پلیس به صورت 100 درصدی مهیا می‌کند و از مدت‌ها پیش ماموران تمهیدات لازم را در این زمینه تدارک دیده‌اند.

رئیس پلیس تهران خطاب به فرزند شهید سلیمان‌آبادی از شهدای امنیت ادامه داد: سلام و درود می‌فرستیم به روح شهدای عرصه امنیت که این روزها جانشان را تقدیم می‌کنند تا امنیت کشور پایدار بماند.

به گفته سردار محمدیان، پلیس مسئول تامین امنیت آحاد مردم است اما دانش‌آموزان به دلیل شور و حال جوانی ممکن است بیشتر مورد طمع دشمن قرار گیرند و یا در طول مسیر مدرسه ممکن است تهدیداتی وجود داشته باشد که ما از مدت‌ها قبل برای این امر آماده‌ایم.

وی یادآور شد: عده‌ای سودجو می‌خواهند موادمخدر بین دانش‌آموزان توزیع کنند اما پلیس با این افراد به شدت برخورد قانونی می‌کند.

رئیس پلیس تهران بزرگ از معلمان و والدین دانش‌آموزان تهرانی درخواست کرد: پیشنهادان و نظرات خود را با ماموران انتظامی در زمنیه‌های مختلف در میان بگذارند.

سردار محمدیان همچنین در جمع خبرنگاران گفت: تقارن بازگشایی مدارس با هفته مقدس را گرامی می‌داریم و این ایام، روزهای شور و حال دانش‌آموزان و رفت و آمد آنهاست.

وی افزود: خانواده‌ها هم در این زمینه اندکی نگرانی داشتند اما با برنامه‌ریزی مناسب آموزش و پرورش و پلیس این مشکل رفع شد.

به گفته سردار محمدیان، پلیس در حوزه دانش‌آموزان مسئولیت تامین امنیت مسیر تردد و وسیله مورد استفاده تردد آنها را دارد البته که این به غیر از مسئولیت عمومی تامین امنیت است.

وی گفت: امروز در بیش از 2 هزار مدرسه در تهران مراسم آغاز سال تحصیلی برگزار شد و بسیاری از خانواده‌ها به همراه دانش‌آموزان خود حضور داشتند که افزایش بار ترافیکی را به همراه داشت.

رئیس پلیس تهران افزود: همچنین ممکن است افرادی باشند که بخواهند اقدام به توزیع موادمخدر یا دستفروشی کنند که ما همه این موارد را لحاظ، پیش‌بینی و پیشگیری کرده‌ایم.

وی ادامه داد: مقابله با مزاحمت‌ها برای دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه از دیگر برنامه‌های پلیس است که این برنامه هم در حال اجرا است.

سردار محمدیان گفت: همچنین توافق‌نامه‌ای با آموزش و پرورش برای داشتن سال تحصیلی بهتر داشته‌ایم.

وی یادآور شد: تهدیدات فضای مجازی توسط پلیس به دانش‌آموزان، معلمان و خانواده‌ها را به صورت جداگانه در دستور کار داریم و ماموریت‌های عمومی پلیس هم پیش‌بینی شده که آن را آغاز کرده‌ایم.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین