|
|
امروز: يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۳۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۱
سیزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی دانشجویی از ۲۶ بهمن تا سوم اسفند ماه با میزبانی دانشگاه هنر تهران برگزار می‌شود.
سیزدهمین جشنواره  بین‌المللی تئاتر عروسکی دانشجویی که یکی از معتبرترین جشنواره‌های تئاتر دانشجویی و عروسکی ایران به حساب می‌آید از 26 بهمن تا سوم اسفندماه با میزبانی دانشگاه هنر تهران برگزار می‌شود.

در این دوره، بخشی با عنوان و محوریت تئاتر عروسکی ویژه مخاطب کودک و نوجوان به دبیری رامین کهن شروع به کار کرده است. به همین منظور جهت هرچه بهتر برگزار کردن این بخش از جشنواره، از اساتید و پیشکسوتان حرفه‌ای تئاتر عروسکی در این عرصه هم‌چون، داوود کیانیان، یدالله وفاداری، حسن دادشکر، هما جدیکار، یوسف صدیق، آزاده پورمختار، هنگامه مفید، اردشیر صالح‌پور، شهرام کرمی، حسین فدایی‌حسین، اسماعیل خلج، منوچهر اکبرلو، مجتبی مهدی و اساتید دیگر این حوزه دعوت به عمل آمده است تا در روز سه‌شنبه 19 شهریورجهت هم اندیشی و انتقال تجربه در این بخش در جلسه ویژه‌ای واقع در ساختمان معاونت فرهنگی و پژوهشی با حضور رئیس معاونت فرهنگی دانشگاه هنر و دبیر این بخش از جشنواره حضور پیدا کنند.

بخش کودک و نوجوان جشنواره سیزدهم شامل آموزش و پژوهش، سمینار و مقاله، ترجمه و تالیف، برگزاری کارگاه‌های داخلی و بین‌المللی آموزشی در دانشکده‌های واقع در تهران و شهرستان‌ها، مسابقه نمایش‌نامه‌نویسی، مسابقه تئاتر صحنه و محیطی و غیره می‌باشد.

پس از این جلسه و هم اندیشی با اساتید و پیشکسوتان این عرصه به زودی فراخوانی عمومی جهت شرکت دانشجویان و علاقه‌مندان در این بخش منتشر می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن 66482733، دبیرخانه جشنواره تماس حاصل فرمایند.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین