|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۳
کد خبر: ۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷
هنرمندان شرکت‌کننده در هفتمین جشنواره موسیقی جوان از ۲۲ تا ۲۵ شهریور هر روز در سه نوبت در تالار رودکی تهران روی صحنه می‌روند.
اجراهای هفتمین جشنواره موسیقی جوان از جمعه 22 تا دوشنبه 25 شهریور ماه در تالار رودکی تهران برگزار می‌شود. این جشنواره روز چهارشنبه 27 شهریور ماه با حضور موسیقیدانان برجسته کشور در تالار وحدت و معرفی برگزیدگان این دوره به کار خود پایان می‌دهد.

این جشنواره به همت انجمن موسیقی ایران با دبیری همایون اسعدیان برگزار می‌شود که هدف آن ارتقاؤ سطح موسیقی هنرمندان جوان و شناخت استعدادهای جوان موسیقی در سراسر کشور است. هومان اسعدیان پیشتر از استقبال چشمگیر هنرمندان شهرستانی در این جشنواره خبر داد و گفت: آثاری که از هنرمندان سراسر کشور رسیده هیات انتخاب و که تقریبا همان شورای سیاستگذاری جشنواره هم هستند را شگفت‌زده کرده و ما را در کارمان به آینده این جشنواره امیدوارتر ساخته است.

گروه‌ها و هنرمندان شرکت‌کننده در هفتمین جشنواره موسیقی جوان در ایام برگزاری آن، هر روز در سه نوبت صبح، بعدازظهر و عصر به اجرای برنامه می‌پردازند. در زیر می‌توانید جدول برنامه‌ اجراهای این دوره از جشنواره را ببینید؛


منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین