کد خبر: ۳۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۸
كسي باور نمي‌كرد كه يك مداح تبديل به خواننده‌اي پاپ شود و پرفروش‌ترين آلبوم تاريخ ايران را بسازد.
"بنيامين بهادري" و يا همان "مجيد بهادري" خواننده موسيقي پاپ كشورمان در 18 شهريور 1361 در خانواده‌اي مذهبي در تهران متولد شد.

"بنيامين" ليسانس ادبيات فارسي دارد و اين به معني آن است كه شعر و ترانه را به خوبي درك مي‌كند و در ترانه‌هايش از تحصيلات خود استفاده كامل مي‌برد. خانواده "بهادري" 5 فرزند دارد، چهار پسر و يك دختر كه "بنيامين" فرزند آخر خانواده است.



او در مورد بزرگ اين خانواده يعني پدرش مي‌گويد: «پدرم كارمند دولت بود و سال‌هاست كه بازنشسته شده و مادرم هم خانه‌دار است.» 

"بنيامين" از كودكي علاقه‌ي بسياري به فراگيري موسيقي داشت. 16 ساله بود كه به شعر و موسيقي روي آورد و در سن 19 سالگي به فراگيري گيتار پرداخت. اين خواننده قبل از شروع كار حرفه‌اي‌اش به مداحي پرداخت و سپس به صورت حرفه‌اي آهنگسازي را شروع كرد.



بدون اغراق بايد گفت او فصلي نو در موسيقي پاپ كشورمان به وجود آورد. او توانست با استفاده از اشعاري خوب در قالب پاپ براي علاقه‌مندان به موسيقي روزهاي خوبي را به ارمغان بياورد. سال 84 بود كه ترانه "دنيا ديگه مثل تو نداره" از او دست به دست چرخيد.

"بنيامين" مي‌گويد:« آن ترانه لو رفت برايم عجيب بود كه چنين استقبالي از آن به عمل آمد. از سويي برايم جالب بود كه سليقه‌هاي مختلف مردم آن را پسنديد از اين رو تصميم گرفتم در همان قالب ترانه‌هايي بخوانم و به عنوان يك آلبوم روانه بازار كنم. اين شد كه "85" متولد شد و 3 سال بعد آلبوم "88".




"بنيامين 88" جزو معدود آلبوم‌هايي است كه با 17 قطعه روانه بازار شده و اين يعني اينكه "بنيامين" سليقه مخاطب را به دست آورد. 

و تصميم گرفتم به جاي 9 يا 10 قطعه كه در ديگر آلبوم‌هاي بازار به چشم مي‌خورد خود را كمي در اختيار علاقه‌مندان پاپ بگذارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین