|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۳۵۵۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
قانون اساسی تضمین کننده جمهوریت و اسلامیت، و تبلور و تجسم انقلاب اسلامی است. یک حقوقدان آفریقایی به من گفت که مترقی‌ترین قانون اساسی دنیا برای ایران است چرا که توانستید در قانون اساسی خودتان بین آرمان و دموکراسی جمع کنید.


رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه قانون اساسی تضمین کننده حقوق اساسی و آزادی‌های مشروع است گفت:‌ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران هیچ بن‌بستی ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در همایش ملی مسئولیت اجرای قانون اساسی که صبح امروز در سالن اجلاس سران در تهران برگزار شد، قانون اساسی را تضمین کننده حقوق اساسی و آزادی‌های مشروع در کشور دانست و گفت: حقوقی که خداوند برای آحاد شهروندان قرار داده و در کنار آن در قانون اساسی تکالیفی نیز برای مسئولان بیان شده است.

وی با تاکید بر اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران هیچ بن‌بستی ندارد گفت: قانون اساسی تضمین کننده جمهوریت و اسلامیت، و تبلور و تجسم انقلاب اسلامی است. یک حقوقدان آفریقایی به من گفت که مترقی‌ترین قانون اساسی دنیا برای ایران است چرا که توانستید در قانون اساسی خودتان بین آرمان و دموکراسی جمع کنید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین