|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۳۸۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۸
«آدرین واتسون» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز شنبه به وقت محلی اعلام کرد: «ما توقیف کشتی انگلیسی MSC AIRES متعلق با پرچم پرتغال در آب های بین المللی توسط ایران را به شدت محکوم می کنیم. خدمه این کشتی متشکل از اتباع هند، فیلیپین، پاکستان، روسیه و استونی است. ما از ایران می خواهیم که کشتی و خدمه بین المللی آن را فورا آزاد کند.»

ایرنا: سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید توقیف کشتی مرتبط با اسرائیل از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را محکوم کرد و خواستار آزادی آن شد.
 
 «آدرین واتسون» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز شنبه به وقت محلی اعلام کرد: «ما توقیف کشتی انگلیسی MSC AIRES متعلق  با پرچم پرتغال  در آب های بین المللی توسط ایران را به شدت محکوم می کنیم.  خدمه این کشتی متشکل از اتباع هند، فیلیپین، پاکستان، روسیه و استونی است.  ما از ایران می خواهیم که کشتی و خدمه بین المللی آن را فورا آزاد کند.»
 
این سخنگوی شورای امنیت ملی دولت جو بایدن مدعی شد: « توقیف یک کشتی غیرنظامی بدون دلیل، نقض آشکار قوانین بین المللی و یک اقدام دزدی دریایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک سازمان تروریستی خارجی است.»
 
این مقام آمریکایی ادعا کرد:« این اقدام (توقیف کشتی اسرائیلی) باید صریحاً محکوم شود و ما با شرکای خود کار خواهیم کرد تا ایران را مسئول اقدامات آن بدانیم.»
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین