|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۱
کد خبر: ۳۵۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸

امام جمعه موقت اصفهان گفت: کسانی که می‌خواهند امنیت ملی را با توهین به مقدسات، آتش زدن قرآن، حمله به مساجد و حمله به مردم عادی و همچنین به شهادت رساندن نیروهای مسلح مخدوش کنند، باید بدانند که مردم این‌ها را برنمی‌تابند.

 حجت‌الاسلام احمد محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان ضمن تسلیت به مناسبت رحلت رسول اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع)، اظهار کرد: انسان نیاز به هدایت دارد، زیرا اگر غفلت کند، سقوط می‌کند، در واقع اگر فکر و اندیشه انسان درست باشد، به سعادت می‌رسد.

وی با اشاره به مراسم راهپیمایی و پیاده‌روی اربعین، افزود: مراسم امسال با حضور میلیونی زائران، با شور و هیجان خوبی همراه بود و امکانات خوبی هم از سوی مردم و مسئولان برای باشکوه و بهتر برگزار شدن آن فراهم شده بود.

به گزارش ایسنا، امام جمعه موقت اصفهان با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس، به سخنان مقام معظم رهبری در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ایشان با بیانات خود، حق مطلب را ادا کردند. ۸ سال دفاع مقدس دریای بی‌کران معرفت است که باید به خوبی تبیین و روایت‌گری شود.

محمودی ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری هم فرموند، ما در ۸ سال دفاع مقدس ما به اصل مقاومت رسیدیم و دشمن نتوانست یک وجب از خاک ما را بگیرد.

وی با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان به خصوص آمریکا و هم‌پیمانان آن، تصریح کرد: آمریکا در همه این سال‌ها و با همه این توطئه‌ها در نهایت تحقیر شد که یک نمونه آن تسخیر لانه جاسوسی و جریان طبس است.

امام‌ جمعه موقت اصفهان افزود: مقاومت و عزت‌آفرینی مردم ایران باعث شده توطئه‌ها و طرح‌های دشمن مثل تحریم حداکثری و ... بی‌نتیجه بماند.

وی با اشاره به حضور و سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل متحد، گفت: ایشان در این سفر، حرف نظام و مردم ایران را به گوش جهانیان ‌رساند. در حالی‌که حضور جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین‌المللی، مطلوب دشمنان نیست.

محمودی با اشاره به حوادث اخیر در کشور، تصریح کرد: کسانی که امنیت ملی را با توهین به مقدسات، آتش زدن قرآن، حمله به مساجد، موکب‌های حسینی و حمله به مردم عادی و همچنین به شهادت رساندن نیروهای مسلح مخدوش می‌کنند، باید بدانند که مردم این‌ها را برنمی‌تابند.

وی بیان کرد: مردم ایران بصیرت دارند و همیشه با هوشیاری، یک قدم جلوتر از دیگران هستند. اما برخی باید حواسشان جمع باشند و آب در آسیاب دشمن نریزند.

وی افزود: کشور قانون دارد و اگر کسی نسبت به موضوعی اعتراضی دارد، باید طبق قانون و ضوابط آن عمل کند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین