|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۳
کد خبر: ۳۳۷۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳
بازیکنان ابتدا جایی می‌روند که پول بیشتری بدهد. پیگیر جذب بازیکن سرباز هم شدم و باید بیینیم چه می‌شود. من پیش از شروع فصل بازیکن سرباز آوردم که درخواست ۲ میلیارد پول داشته است. هنوز هم بازیکن وجود دارد که می‌تواند سرباز شود اما پول می‌خواهد. فجر باید تقویت شود و در کنار هم در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی فجرسپاسی می‌گوید بازیکنانش با تمام وجود حتی اگر کشته شوند، به دنبال پیروزی برابر نساجی هستند.

به گزارش ایسنا، علی اصغر کلانتری در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نساجی اظهار کرد: در دیدار رفت با نساجی شکست خوردیم و یک گل آفساید خوردیم. آن بازی دیگر تمام شده و وارد نیم فصل دوم شدیم. این جایگاه برای ما دوست داشتنی نیست اما نمی‌شود از تلاش بازیکنان بگذریم. بازی با نساجی بسیار سخت است اما باید در شیراز پیروز شویم. فردا تلاش می‌کنیم برد خوبی بیاوریم و امیدوارم هواداران از این پیروزی که به دست خواهیم آورد خوشحال شوند.

او ادامه داد: ما جزو آخرین تیم‌هایی هستیم که بازی می‌کنیم و به همین دلیل هنوز لیستی برای فصل نقل و انتقالات نداریم و بعد از این بازی باید جلسه بگیریم و ببینیم در بازار نقل و انتقالات باید چه کاری انجام دهیم اما فکر نمی‌کنم در بازار نقل و انتقالات بتوانیم نمره قابل قبولی بگیریم. اگر شرایط تغییر کند و دست‌مان باز تر شود، می‌شود بازیکن جذب کرد. سه شنبه در باشگاه جلسه بگذاریم و ببینیم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. ۷-۸ بازیکن مدنظرمان است و اگر بتوانیم ۲-۳ بازیکن را هم جذب کنیم، برایمان خوب است.

سرمربی فجرسپاسی اضافه کرد: نه می‌توانیم و نه به ما اجازه داده می‌شود در این شرایط سخت بازیکن جذب کنیم. برخی‌ها می‌گویند کلانتری هرچه خواسته برآورده شده اما اصلا این‌گونه نبوده است. فجر بازیکن میلیاردی و با آپشن ندارد. بازیکنان ابتدا جایی می‌روند که پول بیشتری بدهد. پیگیر جذب بازیکن سرباز هم شدم و باید بیینیم چه می‌شود. من پیش از شروع فصل بازیکن سرباز آوردم که درخواست ۲ میلیارد پول داشته است. هنوز هم بازیکن وجود دارد که می‌تواند سرباز شود اما پول می‌خواهد. فجر باید تقویت شود و در کنار هم در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کنیم.

او اضافه کرد: یکی از مربیان لیگ برتری به من گفت خیلی دل و جرات داری با این شرایط در فجر کار می‌کنی. من گفتم آبرویم وقتی می‌رود که خلاف کنم، برای تیمم تلاش نکنم یا خیانت کنم. من تا آخرین لحظه تمام تلاشم را برای تیمم انجام می‌دهم. من در دو بازی مقابل استقلال و هوادار کارم به بیمارستان رسید چون به خاطر فشار شدید قرنیه چشمانم زخم شده بود. تیم من تیم شهیدسپاسی و تیم استانم است و مثل خیلی از مربیان نیستم که پولم را بگیرم و خلاف کنم و بروم. ما اگر نساجی را ببریم سه رده بالا می‌رویم اما ببینید چه کسی به تیم ما کمک کرد؟ تیم من با این وجود روحیه دارد و بازیکنانم اگر کشته شوند، می‌خواهند با تمام وجود بروند و نساجی را ببرند.

کلانتری با بیان این‌که "از یک پیشکسوت خواستم به تیم کمک کند تا روحیه بازیکنان بالا برود اما نکرد" گفت: این تیم برای من نیست و هدف من کمک کردن است. من دنبال پول نبودم و نیستم و می‌خواهم کمک کنم و تمام وجودم را بگذارم. در همین هفته چند مورد اتفاق افتاد و مسائلی پیش آمد که این تیم نتیجه نگیرد. کاری نکنید که این تیم به بیراهه کشیده شود. این جایگاهی هم که داریم حق ما نیست. ما یک بار تا رده ششم آمده بودیم و آقای الهامی و قلعه‌نویی گفته بودند فجر برای سال اول تیم فوق‌العاده‌ای است. داوری هم بر علیه ما بود و تیم من اکنون باید ۲۲ امتیازی می‌شد.  

او درباره چمن‌های ورزشگاه حافظیه و پارس بیان کرد: من از ابتدا چمن ورزشگاه پارس را می‌دیدم و به مدیرکل استان گفتم زور این چمن بیشتر از این نمی‌شود. هر دو ورزشگاه به همین شکل است. ما حتی در این شرایط بد خواستیم برویم بوشهر بازی کنیم اما ورزشگاه بوشهر هم پول می‌خواست و باید هزینه پرداخت می‌کردیم.‌ به ما گفتند فجر به زمین حافظیه آمد و این زمین را خراب کرد. چنین شرایط بدی را تجربه می‌کنیم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین