|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۳۳۶۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶

دانشگاه فلوریدای آمریکا در راستای ادامه روند شیوع کووید-۱۹ قوانین سختگیرانه جدیدی را در برابر اعضای خود اعمال می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از وینک نیوز، مقامات دانشگاه فلوریدا آمریکا از دانشجویان و کارکنان این دانشگاه خواستند که در محوطه دانشگاه حتما از ماسک استفاده کنند، دوز تقویتی واکسن کووید-۱۹ را تزریق کنند و به هنگام بازگشت به محوطه دانشگاه، در صورت نیاز تست ابتلا به کووید-۱۹ دهند.

درخواست مسئولان دانشگاه فلوریدا در حالی مطرح شده است که سویه اُمیکرون کرونا به سرعت در آمریکا در حال شیوع است.

در این راستا مسئولان دانشگاه فلوریدا اعلام کرده‌اند که همه اعضای ۱۲ پردیس دانشگاه دولتی فلوریدا باید هوشیار بمانند. زیرا شیوع کووید-۱۹ همچنان تمام نشده است.

این دانشگاه به دانشجویان خود اعلام کرده: ما مطمئن هستیم که با تعهد استوار شما، ترم بهاری موفقی خواهیم داشت و دانشجویان ما همچنان به تحصیلات با کیفیتی که انتظار دارند و شایسته آن هستند، ادامه خواهند داد.

اردیبهشت ماه دانشگاه فلوریدا اعلام کرد آموزش حضوری این دانشگاه به تدریج بازگشایی می‌شود. در آن زمان همچنین اعلام شد که این دانشگاه در حال همکاری با کارشناسان حوزه اپیدمیولوژی است تا نحوه صحیح و ایمن بازگشایی آرام دانشگاه را به کارمندان بیاموزند.

در این فرآیند، حدود ۲۶ هزار کارمند دانشگاه فلوریدا به سرکار خود بازگشتند، ولی بازگشت آن‌ها با رعایت اقدامات احتیاطی و ایمنی از قبیل رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و انجام تست کرونا همراه بود.

این در حالی است که بسیاری از دانشگاه‌های جهان به تازگی اقدام به بازگشایی آموزش حضوری کرده‌اند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین