|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۳۲۹۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

خطیب‌زاده درباره حمله سپاه پاسداران به مقر گروه‌های تروریستی در منطقه کردستان عراق که سؤال یکی از خبرنگاران بود گفت: این در پاسخ به تجاوزات مکرری است که از قرارگاه‌های خودخوانده این گروهک‌های تروریستی در داخل مرز عراق و در نزدیکی مرز ایران علیه جمهوری اسلامی ایران عملیات صورت گرفته و چندین نفر از مرزادران غیور ایرانی را به شهادت رساندند.

سخنگوی وزارت خارجه افزود: بارها گفته شده که جمهوری اسلامی ایران تحمل نمی‌کند امنیت مرزهای خودش آن هم توسط گروهک‌های شکست خورده تروریستی در اقلیت مطلق مورد خدشه وارد شود. در گفت‌وگوهای دوجانبه و گفت‌وگوهای رسمی و نشست‌های غیررسمی بارها این نکته را به دوستان در عراق متذکر شدیم. باید ترتیباتی قائل شوند که خاک عراق مورد سوء استفاده این گروهک‌های تروریستی قرار نگیرد.

خطیب‌زاده یادآور شد: البته آغوش جمهوری اسلامی ایران برای همه طرف‌هایی که از مسیر تروریستی خودشان اعلام برائت و توبه کنند و خواستار این باشند که به دامن جمهوری اسلامی برگردند همواره باز بوده و ما این مسیر را باز گذاشتیم و توصیه ما به همه آنهایی که توسط این گروهک‌ها و کارفرمایان خارجی آنها مورد سوء استفاده قرار می‌گیرند این است که مام میهن جای امن‌تری برای آنها برای زندگی و صلح و آرامش آنها خواهد بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین