»
کد خبر: ۳۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۱
در پایان دوره وزارت علوم دولت نخست محمود احمدی نژاد، نزدیک به 60 رییس دانشگاه تغییر یافتند. با این حال، واکنش «رسانه های منتقد امروز به تصمیم توفیقی» ، سراسر تجلیل بود و حمایت!
درحالیکه سرپرست وزارت علوم طی یک ماه اخیر از مسئولیتش، تنها مسئول یکی از دانشگاهها را تغییر داده است، اعتراضات جریان تندرو تشدید شده است.

حسین شریعتمداری یکی از افراطیون مخالف دولت، طی مقاله ای در روزنامه کیهان، این تغییر را به «کلید بولدوزر» تشبیه کرد.

اما بررسی ساده یک خبرنگار حکایت از آن دارد که زاهدی وزیر علوم دولت اول احمدی نژاد - که از سوی دولت وقت به عنوان اعجوبه ریاضی دنیا معرفی شده بود - طی یک هفته اول مسئولیتش، رییس 7 دانشگاه را تغییر داده است.

وی طی دوماه نخست مسئولیتش، رییس 10 دانشگاه دیگر را تغییر داد.





























در این میان، خوب است جریان تندرو و همینطور روزنامه کیهان پاسخ دهند چگونه و بر اساس چه معیا و اصولی، اقدام آن روزهای دولت احمدی نژاد در تغییر 50 رییس دانشگاه، روشی انقلابی و از سر «تدبیر» بود ، اما تغییر یک رییس دانشگاه - آنهم فردی که فاصله ی شدیدی با تفکر دولت داشته و مورد اعتراض اکثریت قریب به اتفاق دانشجویان بوده - به کلید بولدزور تشبیه می شود؟
منبع: انتخاب
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
0
2
سرپرست محترم وزارت علوم بی توجه به این مطالب چرت کیهان باید رسالت خودشان را قدرت انجام دهند وظیفه ایشان اصلاح و مدیریت بر سیستم علمی کشور است نه راضی نگه داشتن برخی پوچ فکران کیهان نشین
حسين الف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
0
1
حرفهاي زاهدي رو جدي نگيريد باري به هر جهته
عباس رازدان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
0
3
ايشان نگران آموزش عالي كشور نيستند نگران آينده دو موسسه آموزش عالي(دانشگاه غير انتفاعي) خود و سركار خانم شان هستند چون قرار است حافظ منافع ايشان در وزارت علوم(سرپرست مركز نظارت يعني شاگرد و مريد ايشان رضا عامري) جايش را به آدم بي غرض و مرضي بدهد كه فقط به آموزش عالي فارغ از مالكيت و متنفذ بودن صاحب آن مي انديشد بدهد.به ايشان بگوييد قاطبه جامعه و اعضاي نظام آموزش عالي كشور از كساني كه با پرداخت مبلغي به اجنبي خود را به دروغ مرد سال يك علم خاص معرفي و مطرح مي كنند تا بهره انتخاباتي از آن ببرند انزجار دارد هرچند او به ناحق بر كرسي رياست كمسيون آموزش عالي تكيه زده باشد . ياد رييس پيشين كمسيون آموزش عالي استاد فرهيخته دكتر عباسپور گرامي باد و ننگ ابدي بر دروغگويان و مزوران دنيا طلب. زنده باد دولت تدبير و اميد كه اينها را خوب شناخته است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین