|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰
کد خبر: ۲۹۶۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
طی مدت مذکور بیشترین میزان ورودی از طریق محور آزادراه قزوین – رشت با تعداد ۶۸۹ هزار و ۱۷۱ وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر – چابکسر با تعداد ۵۹۱ هزار و ۱۰۰ وسیله نقلیه است.
 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، استان گیلان را با متوسط تردد ۵۸۹ وسیله نقلیه در ساعت، پنجمین استان پرتردد کشور در ایام تعطیلات عید فطر دانست و گفت: شاهد کاهش ۳۴ درصدی ورودی و ۴۵ درصدی خروجی بودیم.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای استان گیلان طی ایام تعطیلات عید فطر، اظهار کرد: از ۳۱ اردیبهشت ماه لغایت ۵ خردادماه ۵۱۱ هزار و ۳۵۷ وسیله نقلیه وارد استان و ۲۶۴ هزار و ۳۱۹ وسیله نقلیه از استان خارج شده است.

وی از کاهش ۳۴ درصدی ورود به استان نسبت به سال گذشته در تعطیلات عید فطر خبر داد و تصریح کرد: همچنین شاهد کاهش ۴۵ درصدی خروج از استان در مدت مذکور هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه طبق آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه ترددشمار محورهای مواصلاتی استان بیشترین ترافیک ورودی مربوط به اول خرداد با ۶۲۳ هزار و ۷۴ وسیله نقلیه است، گفت: بیشترین خروجی نیز مربوط ۵ خرداد با ۲۴۹ هزار و ۸۹  وسیله نقلیه است.

مرادی خاطرنشان کرد: طی مدت مذکور بیشترین میزان ورودی از طریق محور آزادراه قزوین – رشت با تعداد ۶۸۹ هزار و ۱۷۱ وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر – چابکسر با تعداد ۵۹۱ هزار و ۱۰۰ وسیله نقلیه است.

وی بیشترین میزان خروجی را نیز مربوط به محور آزادراه رشت – قزوین با تعداد ۹۲۲ هزار و ۲۱۰ وسیله نقلیه دانست و متذکر شد: محور لاهیجان – لنگرود با تردد ۲۰۵ هزار و ۲۱۹ وسیله نقلیه، محور لاهیجان – آستانه اشرفیه با تردد ۷۲۲ هزار و ۲۱۶ وسیله نقلیه و محور آستانه اشرفیه – لاهیجان با تردد ۷۴۷ هزار و ۲۱۵ وسیله نقلیه به ترتیب دارای بیشترین میزان تردد بودند.

این مقام مسئول استان گیلان را با متوسط تردد ۵۸۹ وسیله نقلیه در ساعت، پنجمین استان پرتردد کشور دانست.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین