|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۲۸۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
همچنین برای ۴۳۲۶ نفر از زائران خدمات اسکان موقت انجام شده و به ۴۵۲۱ نفر نیز دیگر خدمات پزشکی شامل تست فشار و قندخون ارائه شده است.
 سرپرست معاونت عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر گزارش خدمات ارائه شده از سوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به زائران اربعین را تشریح کرد.

حامد سجادی در گفت وگو با ایسنا، درباره خدمات امداد و نجات ارائه شده به زائران اربعین در سراسر کشور گفت: از  ۱۳  مهرماه که طرح اربعین آغاز شده تا روز گذشته در مجموع ۱۲هزار و ۲۹۱ نفربه پایگاه ها وعوامل سازمان امداد و نجات در سراسر کشور مراجعه کرده اند که از این تعداد  ۳۴۱۳ نفر خدمات سرپایی دریافت کرده و ۳۱ نفر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین برای ۴۳۲۶ نفر از زائران خدمات اسکان موقت انجام شده و به ۴۵۲۱ نفر نیز دیگر خدمات پزشکی شامل تست فشار و قندخون ارائه شده است.

سجادی در مورد ماموریت‌های ترافیکی مرتبط با زائرین اربعین ۱۳۹۸ در سطح کشور نیز گفت: طی این مدت در مجموع ۱۷ ماموریت از سوی سازمان امداد  ونجات انجام شده که در این بین ۵۷ نفر دچار آسیب‌دیدگی شده بودند که از این تعداد هشت نفر به بیمارستان منتقل شده‌اند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین