|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۲۷۱۹۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
در برخی موارد تفاوت میان پرونده‌های تشکیل شده و بررسی‌های پژوهشگاه بیش از ۵۰ درصد بود و در پلدختر نیز از 1109 پرونده، ۸۹۵ مورد خارج از حریم شهرستان بوده که این نقص توسط پژوهشگاه یافت شد.
 رئیس کمیته فناوری اطلاعات قرارگاه بازسازی و نوسازی سیل گفت: در بررسی پرونده‌های خسارتی سیل از ظرفیت پژوهشگاه قضایی استفاده شده است.

 امیر شجاعان در جلسه ستاد بازسازی و نوسازی استان اظهار کرد: نباید به استفاده از روش‌های سنتی بسنده کرد و به همین منظور از ظرفیت‌های پژوهشگاه قضایی در بررسی پرونده‌های خسارتی استفاده شده است.

وی افزود: باید اطلاعات دریافتی از سیل‌زدگان را با نقشه‌های موجود کنترل داده و تطبیق می‌کردیم که پژوهشگاه در این راستا کمک‌های بسیاری ارائه کرده است.

شجاعان ادامه داد: در برخی موارد تفاوت میان پرونده‌های تشکیل شده و بررسی‌های پژوهشگاه بیش از ۵۰ درصد بود و در پلدختر نیز از 1109 پرونده، ۸۹۵ مورد خارج از حریم شهرستان بوده که این نقص توسط پژوهشگاه یافت شد.

رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک وزارت کشور و رئیس کمیته فناوری اطلاعات قرارگاه بازسازی و نوسازی سیل با تاکید بر آسیب‌شناسی دلایل این نقصان‌ها گفت: پرونده‌ها حذف نشده بلکه برای بررسی بیشتر و اصلاح به استان بازگشت داده شد چراکه این اقدامات بعدها به عنوان اسناد مالی بررسی می‌شود و باید شفاف باشند.

به گزارش ایسنا، سیل فروردین ۹۸ بیش از 1500 میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های کشاورزی لرستان وارد کرد و 8500 میلیارد تومان نیز به سایر بخش‌های استان خسارت زد.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین