|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۲۷۱۸۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
شوراها رکن مردم‌نهاد جمهوری اسلامی در کنار قوای سه گانه و نیروهای مسلح هستند و در شرایطی که دستگاه دیپلماسی کشور با زبان منطق و استدلال و نیروهای مسلح با زبان اقتدار از منافع ملی جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند، مدیریت شهری نیز تمام تلاش خود را در خدمت به مردم و تامین رضایت شهروندان جمهوری اسلامی به‌کار می‌گیرد.
  رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اهمیت انتخابات پیش روی شورایاری ها تاکید کرد که نگاه به این انتخابات نباید سیاسی باشد.

محسن هاشمی روز یکشنبه در یکصد و پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای پنجم شهر تهران افزود: در آستانه انتخابات مهم شورایاری‌ها قرار داریم و برگزاری این انتخابات محلی در تهران همزمان با حساسیت ها و هیجانات در خلیج فارس و حوزه سیاست خارجی نشان دهنده اوج ثبات و آرامش در جمهوری اسلامی است.

رئیس شورای شهر تهران اضافه کرد: همانگونه که در اصول هفتگانه شورا در قانون اساسی پیش بینی شده، تفویض اختیار به این نهاد و تمرکززدایی از ساختار رسمی به سمت جامعه، یکی از اهداف انقلاب اسلامی بوده و برگزاری موفق انتخابات شورایاری‌ها نیز گامی در این جهت است.

وی با بیان اینکه نگاه به انتخابات شورایاری نباید سیاسی و جناحی باشد گفت: باید این انتخابات را فرصتی برای تبلور عمق مردم‌سالاری در نظام جمهوری اسلامی آن هم در اوج بدعهدی، تخریب و فشارهای ظالمانه قدرت‌های جهانی بدانیم و نشان دهیم که مردم مهمترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی هستند.

هاشمی تصریح کرد: شوراها رکن مردم‌نهاد جمهوری اسلامی در کنار قوای سه گانه و نیروهای مسلح هستند و در شرایطی که دستگاه دیپلماسی کشور با زبان منطق و استدلال و نیروهای مسلح با زبان اقتدار از منافع ملی جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند، مدیریت شهری نیز تمام تلاش خود را در خدمت به مردم و تامین رضایت شهروندان جمهوری اسلامی به‌کار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: نظام بین‌الملل بخوبی حقانیت، صلح‌طلبی و تنش‌زدایی جمهوری اسلامی را در کنار دفاع بدون تنازل از منافع ملی و حقوق اساسی ایران مشاهده می‌کند و عملکرد ایران را به‌عنوان دفاع طبیعی از منافع ملی در چارچوب قوانین بین‌المللی و پایبندی به تعهدات و معاهدات مشروع می‌پذیرد.


منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین