|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۲۵۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
ملت ایران هرگز با اسلحه، بمب و ترور تسلیم دشمن نشده و از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهیدان گلگون کفن عقب نشینی نخواهد کرد، هوشیاری و بصیرت مردم ایران با حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن با وجود گرانی و جنگ روانی دشمن و فشارهای اقتصادی جهان را شگفت‌زده کرد.
 معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عملیات تروریستی سیستان و بلوچستان جریان طبیعی نیست و متصل به سازمان‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی، آمریکا، انگلیس و دنباله‌های منطقه‌ای آن‌ها است.

 سردار محمدرضا نقدی در آیین گرامیداشت شهدای ترور منطقه کاشان، اظهار کرد: در برابر فشار نفوذی‌هایی که گرانی در زندگی معیشتی مردم ایجاد می‌کنند تا آن‌ها تسلیم سلطه گران شوند، ملت ایران با صلابت ایستاده و از آرمان‌هایش دفاع می‌کند. ملت ولایتمدار ایران اسلامی آموزش دیده مکتب ولایت فقیه با روحیه و اندیشه بسیجی هستند که در طول تاریخ در مکتب اهل بیت (ع) رشد یافته‌اند.
 
وی تصریح کرد: ملت ایران هرگز با اسلحه، بمب و ترور تسلیم دشمن نشده و از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهیدان گلگون کفن عقب نشینی نخواهد کرد، هوشیاری و بصیرت مردم ایران با حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن با وجود گرانی و جنگ روانی دشمن و فشارهای اقتصادی جهان را شگفت‌زده کرد.

نقدی با اشاره به حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان تأکید کرد: شهیدان مدافع حریم امنیت خالصانه جوانی خود را وقف حاکمیت دین خدا، دفع اشرار و دفاع از نظام اسلامی کردند و آسایش و امنیت زندگی امروز مرهون جان‌فشانی‌های آن‌ها است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران، تصریح کرد: عملیات تروریستی سیستان و بلوچستان جریان طبیعی نیست و متصل به سازمان‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی، آمریکا، انگلیس و دنباله‌های منطقه‌ای آن‌ها است و به علت امنیتی که برای تروریست‌ها در کشورهای همسایه ایجاد شده دست به این اعمال دست می‌زنند.

وی با اشاره به حمایت سازمان‌های جاسوسی آمریکا، رژیم صهیونیستی و نوکرهای جنایتکار آنان در کشورهای منطقه با بهره‌گیری از ماهواره و پهپاد، افزود: هنگامی که این حمایت‌ها وجود داشته باشد، تروریست‌ها دیگر دغدغه اسلحه، پول، اطلاعات و مهمات ندارند.

نقدی تصریح کرد: کشورهای منطقه هم دارای نیروهای امنیتی و پلیس هستند، اما با کمک سازمان‌های جاسوسی دست تروریست‌ها را باز گذاشتند و کسانی هم که در داخل کشور به صورت غیرمستقیم بین شیعه و سنی اختلاف می‌اندازند، با این اعمال افراد را برای اهداف خبیث دشمن آماده می‌کنند.

به گزارش ایسنا، در حادثه تروریستی جاده خاش- زاهدان، که منجر به شهادت 27 نفر از مرزبانان شد که سید ابوالفضل موسوی، ثارالله موسوی، میثم عبدالله زاده، و ابراهیم صیادی از جمله شهدای منطقه کاشان بودند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین