|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۳
کد خبر: ۲۳۳۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲
«علیرضا جهانبخش» مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: اردوی پیش رو و مصاف دوستانه با تیم ملی بولیوی خوب است ولی برای آنکه به اهداف خود برسیم به دیدارهای تدارکاتی بیشتری نیاز داریم.
 «علیرضا جهانبخش» مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: اردوی پیش رو و مصاف دوستانه با تیم ملی بولیوی خوب است ولی برای آنکه به اهداف خود برسیم به دیدارهای تدارکاتی بیشتری نیاز داریم.

به گزارش ایرنا، جهانبخش در حاشیه تمرین تیم ملی که از ساعت 16 در زمین چمن پژوهشگاه صنعت نفت آغاز شد، افزود: برنامه های تاکتیکی خوبی را پشت سر می گذاریم اما در روزهای فیفا دی این امکان وجود داشت که یک دیدار دوستانه دیگر هم برگزار شود که این فرصت فعلا از دست رفته است. حریفان ما با تیم‌های بزرگ بازی می‌کنند اما این شرایط برای تیم ملی فوتبال ایران فعلا فراهم نیست. البته این وضعیت پیش از جام جهانی نیز بود و امیداوارم مسئولان در این خصوص تلاش کنند تا در اردوی بعدی، بازی های دوستانه بهتری برگزار شود.

وی گفت: برای من و همه مردم موفقیت در جام ملت های آسیا و رسیدن به قهرمانی از اهمیت بالایی برخوردار است و امیدوارم نتایج خوبی هم کسب کنیم اما برای این مهم نیاز به محک بازیکنان است که فقط با انجام بازی دوستانه به دست می آید تا انتظارات را برآورده کنیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال درباره اینکه آیا تیم ملی پتانسیل قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را دارد؟ گفت: برگزاری دیدارهای دوستانه سبب افزایش اعتماد به نفس بازیکنان می شود و تیم ملی ایران نیز از کادر فنی و بازیکنان باکیفیت برخوردار است اما برای رسیدن به هدف که قهرمانی در آسیا است باید همه دست به دست هم دهیم تا به این مهم برسیم.

جهانبخش در خصوص شرایطش در تیم برایتون انگلیس گفت: هرچند که کمی دیر به لیگ انگلیس اضافه شدم ولی شرایطم بهتر از قبل شده است. بازی در لیگ انگلیس سخت است. البته با تمرینات مداوم به آمادگی مطلوب رسیدم و امیداوارم مسیر رو به رشد خود را ادمه دهم.
«پژمان منتظری» مدافع تیم ملی ایران هم در حاشیه این تمرین گفت: متاسفانه فرصت نخست فیفا دی برای بازی دوستانه را از دست دادیم. مصاف با تیم ملی بولیوی می تواند به شناخت بیشتر بازیکنان و آمادگی آنها کمک کند و امیدوارم ازاین بازی به خوبی استفاده کنیم.

وی درباره اینکه عراق به عنوان هم گروه ایران در جام ملت های آسیا با تیم برزیل دیدار دوستانه برگزار می کند ولی برای تیم ایران این شرایط محیا نیست، گفت: همه ما از شرایط اقتصادی کشور آگاه هستیم. البته این موضوع مربوط به شرایط اقتصادی کشور نیست. ولی متاسفامه ما برای عملکرد خوب در جام ملت ها این فرصت را از دست می دهیم و جالب اینکه نگرانی هم در این خصوص برای این اتفاق بد وجود ندارد.

دومین دیدار دوستانه تیم ملی پس از جام جهانی 2018 روسیه، 24 مهر ساعت 19:30 مقابل تیم بولیوی در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود پس از جام جهانی به مصاف ازبکستان رفت و با یک گل به پیروزی رسید.

هفدهمین دوره جام ملت های آسیا از 15 دی در کشور امارات برگزار می شود و تیم ملی ایران در مرحله گروهی با تیم های یمن، ویتنام و عراق رقابت می کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین