|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۲۳۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
سرمربی پرسپولیس در مورد شرایط بازیکنان این تیم برای دربی هشتاد و هشتم گفت: تمام بازیکنان به غیر از ربیع خواه را در اختیار دارم. ربیع خواه وارد تمرینات گروهی شده اما هنوز نمی تواند بازی کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه دربی همیشه نامشخص است اما ما برای پیروزی وارد زمین می شویم.

 برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی فردا پنجشنبه پرسپولیس در دربی هشتاد و هشتم پایتخت مقابل استقلال تهران، با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ گفت: دربی همیشه نتیجه نامشخصی دارد. این بازیکنان هستند که با عملکردشان در زمین تصمیم می‌گیرند چه کسی برنده شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد شرایط بازیکنان این تیم برای دربی هشتاد و هشتم گفت: تمام بازیکنان به غیر از ربیع خواه را در اختیار دارم. ربیع خواه وارد تمرینات گروهی شده اما هنوز نمی تواند بازی کند.

ایوانکوویچ در ادامه در خصوص حضور هواداران توضیح داد: انتظار دارم وررشگاه پر از تماشاگر ببینم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه در خصوص اینکه بازی هجومی در دستور کارش در دربی ها بوده است گفت: من در دربی ها دوست ندارم ببازم. تا وقتی من در پرسپولیس هستم دوست دارم همیشه برنده شویم. برایم فرقی نمی کند مقابل استقلال باشم یا السد یا الدحیل. می دانم این اتفاق نمی تواند همیشه رخ بدهد. اما من فلسفه پرسپولیس را گفتم.

وی در ادامه درباره اینکه اهمیت دربی را بیشتر از بازی با السد می داند اظهار داشت: مهم ترین بازی، دیدار پیش رویمان است. فردا دربی مهم ترین بازی ما خواهد بود و پس از آن به السد فکر می کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره احتمال داشتن سورپرایز در ترکیب پرسپولیس تصریح کرد: در یکسال، پنج بازیکن ملی پوش را از دست دادیم. ابتدای فصل هم گفتم به تیم فعلی اعتقاد کامل دارم. تیمی که با امید عالیشاه و نوراللهی و بشار رسن تقویت شد. بازیکنان جوان تیم هم از وضعیت فعلی بهتر خواهند شد. آنها هیچ ترسی از بازی ها ندارند. بازی ها را به راحتی نمی بریم اما شانس گل زیادی را ایجاد می کنیم.

وی افزود: به تیمم افتخار می کنم. اگر کار من را دنبال کرده باشید می بینید من هیچ وقت دو الی سه بازیکن جدید نگرفتم. مثل آقای انصاری، مصلح و ربیع خواه که رفته رفته به تیم اضافه می شوند. می دانم گاهی هم باخت داریم. اما چیزی که همیشه مطمئنم و باعث دلگرمی ام است اشاره به این موضوع است که بازیکنانم هرگز و هرگز فاکتورهای بردن را فراموش نمی کنند. بازیکنانم با قلبشان به زمین می آیند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت درباره دفاع مستحکم سرخپوشان که نقطه قوت تیمش است تاکید کرد: الدحیل گلی را زد که خودش هم نفهمید چگونه به ثمر رسید. من واقعا به تیمم افتخار می کنم. فردا حق مصلحت اندیشی نداریم. هر حساب و کتابی به خودمان ضربه می زند. بازیکنانم با تمام توان و انگیزه در زمین مسابقه حاضر می شوند که شوق بازی کردن دارند. باز هم تکرار می کنم همیشه هجومی بازی خواهیم کرد. اما تمام تفکرات را مراقب هستیم.

وی ادامه داد: نیمکت نشینان این فصل، سال قبل فرصت کمی برای بازی کردن داشتند. به هر حال ما قهرمان کشوریم و راحت نمی توان وارد ترکیب اصلی تیم قهرمان شد. نسبت به موقعیت و وضعیت هایی که داریم شانس کمتر و بیشتری داریم. برای من مهم نیست که انگیزه بالایی در خودم و تیمم هست. شما دیدید انگیزه همتی چقدر خوب بود و شوق داشت. طاهرخانی را هم دیدید که یک و نیم دقیقه بازی کرد اما مثل گلوله وارد زمین شد. بازیکنانم برای هر دقیقه که بخواهند بازی کنند با تمام وجود به میدان می روند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت در خصوص پیش بینی اهالی فوتبال درباره برد پرسپولیس مقابل استقلال تهران گفت: این نظرسنجی ها را پیگیری می کنم اما باید بگویم با تیم خیلی خوبی بازی داریم که مقابل السد عملکردی را داشت که همه انتظارش را داریم. آنها بازیکنان خوبی دارند که نیاز به زمان دارند. استقلال در دو سه بازی خودش رشد کرده است و بهتر می شود. باز هم تکرار می کنم هرگز و هرگز کسی نمی تواند بگوید برد دربی برای کدام تیم است.

برانکو در خصوص احتمال نیمکت نشینی امید عالیشاه افزود: ترکیب استقلال را مثل ترکیب خودم می دانم. اما فردا می بینید کدام بازیکن به میدان می رود. در یک مورد تردید دارم. استقلال هم احتمالا تغییر خواهد داشت. اما دو تیم اینقدر از هم شناخت داریم که بعید است سورپرایز شویم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص آمار بسیار پایین مصدومیت تیمش و ثبات در ترکیب اولیه سرخپوشان گفت: بازیکن سخت به ترکیب اضافه می شود و خیلی سخت هم کنار گذاشته می شود. چهار الی پنج ماه است که مصدومیت نداشتیم. اگر هم آسیب دیدگی بود به خاطر ضربه های مهلک در طول بازی بوده است. آنها به خاطر تمرینات مناسب بدنی در شرایط خیلی خوب بوده است.

وی در خصوص انتخاب لوکا مودریچ به عنوان بهترین بازیکن جهان نیز اظهار نظر کرد و گفت: به عنوان یک کروات و مربی سابق او خیلی خوشحالم. به سطحی رسید که حاکمیت رونالدو را در این مقام قطع کرد و در سی و سه سالگی به این مهم رسید. برای دالیچ هم که هفت سال بازیکنم بوده خوشحالم که در بین سه مربی برتر دنیا قرار گرفت. ما کروات ها خیلی افتخار می کنیم.

برانکو ایوانکوویچ درباره فشار روحی بازیکنان و کادر فنی استقلال بیشتر از پرسپولیسی هاست اظهار داشت: کار راحتی نداریم. دربی از آن بازی هاست که می تواند هرچیزی را تغییر دهد. ما منتظر استقلالی هستیم که با شش ملی پوش خیلی آماده است.


منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین