|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۲۲۷۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱
با اینکه زمین لرزه‌ها در مورموری کماکان ادامه دارد و گویی نمی‌خواهد آرام بگیرد اما به دلیل کم بودن ریشتر زلزله‌ها آرامش نسبی در منطقه حاکم است.
با زمین لرزه‌هایی که از ساعت 22 دیشب تا ساعت 9 و 40 دقیقه صبح امروز پنج‌شنبه 30 مرداد به 1393 به وقوع پیوسته 43 بار دیگر مورموری لرزید و به این ترتیب تعداد پس لرزه‌های منطقه به 423 بار رسیده است.

«مجید عسگری» فرماندار آبدانان اظهار کرد: پس‌لرزه‌هایی که از دیشب در منطقه اتفاق افتاده خفیف بوده و در منطقه آرامش نسبی برقرار است.

وی با بیان اینکه طبیعی است که مردم تا حدودی به دلیل آرام نگرفتن منطقه هراسان باشند، تصریح کرد: تاکنون 7000 تخته چادر بین مردم آبدانان و بخش‌های سراب‌باغ و مورموری توزیع شده و توزیع در برخی از مناطق شهر آبدانان ادامه دارد.

عسگری تصریح کرد: امروز قرار است نماینده مردم استان در مجلس خبرگان و یکی از نمایندگان استان در مجلس شوای اسلامی از منطقه بازدید کند.

اولین زمین‌لرزه در منطقه موموری استان ایلام در 15:54، 26 مرداد ماه به ثبت رسیده و پس از زمین‌لرزه اصلی با بزرگی گشتاوری 6.2 در ساعت 7:02:04 صبح دوشنبه 27 مرداد، پس‌لرزه‌ها تاکنون ادامه دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین