|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۲۰۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
مجتبی ذوالنوری نماینده قم و احمد امیرآبادی به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: وضعیت اسفبار دانشگاه صنعتی قم را با نصب رییس توانمند اصلاح کنید. لطفا اقدام کنید.
 یک عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

 متن این تذکرات کتبی که اکبر رنجبرزاده آنها را قرائت کرد، به شرح زیر است:

احمد صفری نماینده کرمانشاه و حسن سلیمانی نماینده کنگاور به رییس‌جمهور: تسریع در افتتاح راه‌آهن کرمانشاه

زهرا سعیدی نماینده مبارکه به اتفاق ناهید تاج‌الدین، هاجر چنارانی، حمیده زرآبادی، سمیه محمودی و رنجبرزاده به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: حذف پذیرش بهمن ماه مراکز علمی کاربردی دولتی بدون اعلام قبلی منجر به تعطیل شدن این مراکز در دانشگاه جامع علمی کاربردی می‌شود.

مجتبی ذوالنوری نماینده قم به وزیر کشور: اقدام نادرست در انتصاب فردی در معاونت استانداری قم که دارای محکومیت متعدد در حوزه قبلی کار خود در لرستان بوده را اصلاح کنید.

مجتبی ذوالنوری نماینده قم و احمد امیرآبادی به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: وضعیت اسفبار دانشگاه صنعتی قم را با نصب رییس توانمند اصلاح کنید. لطفا اقدام کنید.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت پرداخت حقوق معوقه معلمان حق‌التدریسی.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده اسلام‌آباد غرب به رییس‌جمهور: دستور پیگرد قانونی احکام حقوقی و مزایای مناطق جنگی استان کرمانشاه

شهباز حسن‌پور نماینده سیرجان به وزیر جهاد کشاورزی: اعزام هیاتی جهت رسیدگی به مشکلات کشاورزان و باغداران پسته شهرستان سیرجان

اصغر مسعودی نماینده نیریز به وزیر جهاد کشاورزی و رییس‌جمهور: چندصد اصله درخت ۱۰۰ ساله منطقه گردشگری مرغک در شهر رونیز قطع شدند. متخلفان ملزم به جبران خسارت شوند.

شهباز حسن‌پور نماینده سیرجان به وزیر نیرو: اعزام هیات جهت رسیدگی به مشکلات بهداشت و عدم اجرای طرح جمع‌آوری فاضلاب شهر پاریز

علی‌محمد شاعری نماینده بهشهر و گلوگاه به وزیر اقتصاد و دارایی: افزایش بی‌رویه قیمت دلار و یورو

عین‌الله شریف‌پور و اکبر رنجبرزاده به وزیر جهاد کشاورزی: علت عدم پرداخت مطالبات چغندرکاران بابت چغندرهای تحویل گرفته شده توسط کارخانه‌های قند چیست.

محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان به وزیر اقتصاد و دارایی: بازار ارز آشفته است و هر روز یک نرخی وجود دارد چرا کنترل نمی‌کنید؟

هاجر چنارانی نماینده نیشابور و قاضی‌پور نماینده ارومیه به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: در خصوص تعیین تکلیف و ساماندهی نیروهای حق‌التدریس دانشگاه فنی و حرفه‌ای هر چه سریعتر در بخش‌های اداری و آموزشی تا پایان سال اقدام شود.

محمدرضا پورابراهیمی و سیدفرید موسوی نمایندگان کرمان و تهران به رییس‌جمهور: عدم ورود جدی جنابعالی به موضوع بازار نابسامان ارز کشور چیست.

قاضی‌پور نماینده ارومیه به وزیر علوم: اختصاص رشته دکتری به دانشگاه پیام نور ارومیه

قاضی‌پور به وزیر نفت: تسریع در افزایش دستمزد کارگران جایگاه‌های پمپ بنزین

نادر قاضی‌پور به وزیر کشور: تسریع در تکمیل نیروهای مرزبانی پاسگاه‌های مرزی

احد آزادی‌خواه نماینده ملایر به وزیر جهاد کشاورزی: علت عدم پرداخت یارانه کشمش به کشاورزان و باغداران ملایری چیست.

شهاب نادری نماینده اورامانات به وزیر راه و شهرسازی: ضعف مدیریت و ناکارآمدی مدیرکل راهداری و پاسخگو نبودن ایشان در حیطه وظایف محوله

محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز به رییس‌جمهور و وزیر اقتصاد و دارایی: در شرایط جاری رکود اقتصاد افزایش سریع قیمت ارز، تولید و مصرف را در شرایط نامساعدتری قرار داده است.

سیدجواد ابطحی نماینده خمینی‌شهر و اکبر رنجبرزاده نماینده اسدآباد به رییس‌جمهور: دلیل عدم اجرای مفاد مصوبه ۵۳، ۷۲۲ ت ۴۵ ـ ۶۷۲ مورخ ۲۰/ ۴/ ۹۶ هیات وزیران در خصوص معلمین اعزامی برای مدارس خارج از کشور.

حسن کامران نماینده اصفهان به وزیر نیرو: چرا هنوز حقابه حقابه‌داران را در رودخانه زاینده‌رود جاری نکردید.

فرهنگی نماینده تبریز به وزیر آموزش و پرورش و رییس‌جمهور: ضرورت تسریع در تامین هزینه حق‌التدریسی آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌هایی که هزینه حق‌التدریسی دارند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین