|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۱۹۲۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
وی در تشریح جزئیات افزود: سارقان مسلح با تیراندازی به خودروهای عبوری در جاده‌ها اقدام به سرقت اموال و احشام از مردم می‌کردند.
فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری سارقان مسلح جاده‌ای در شهرستان اندیمشک خبر داد.

 سردار حیدر عباس‌زاده با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه و به عنف در مسیر جاده‌های اندیمشک _خرم‌آباد و شهرستان‌های شمالی استان خوزستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان و شهرستان اندیمشک قرار گرفت و راهکارهای اجرایی صادر و چندین تیم عملیاتی مجرب از عوامل فرماندهی انتظامی شهرستان اندیمشک با همکاری پلیس‌های اطلاعات امنیت عمومی و آگاهی خوزستان تشکیل و وارد عمل شدند.

وی در تشریح جزئیات افزود: سارقان مسلح با تیراندازی به خودروهای عبوری در جاده‌ها اقدام به سرقت اموال و احشام از مردم می‌کردند.

این مقام ارشد پلیس تصریح کرد: توسط تیم‌های عمل‌کننده و پلیس فرماندهی انتظامی شهرستان اندیمشک 11سارق مسلح شناسایی و طی چهار عملیات جداگانه دستگیر شدند.

وی افزود: تاکنون سارقان دستگیر شده به 6 فقره سرقت مسلحانه، 23 فقره سرقت احشام و 6 فقره تیراندازی به سمت خوروهای عبوری اعتراف و از آنان دو قبضه سلاح جنگی کلاش در این رابطه کشف وضبط شده است. هم‌چنین با حضور مراجع قضایی و انتظامی، در محل وقوع جرم بازسازی صحنه انجام شد و در بازرسی از دو انبار محل نگهداری اموال مسروقه، مقادیر زیادی لوازم خانگی و احشام سرقتی به ارزش ریالی 3 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد و چهار نفر از سارقان مسلح به دو فقره تیراندازی به درب دفاتر نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز معترف شدند.

عباس‌زاده افزود: نیروی انتظامی استان خوزستان و شهرستان اندیمشک مصمم هستند باعاملین جرایم خشن به ویژه سارقان مسلح جاده‌ای برخورد قاطع داشته باشند و دستگیری این تعداد سارق مسلح جاده‌ای موید اهتمام عوامل انتظامی استان خوزستان در این راستاست.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین