|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۱۸۲۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
یکی از راههای پیشرفت این منطقه تهیه سندی مکتوب بر اساس شاخص های ارزیابی شده با موضوع کمبودها و نواقص می باشد که می تواند راه پیش رو را بیش از پیش هموار تر کند.
  نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس، گفت: به دلیل اهمیت استقرار ادارات در سرخه، خانه پدری رئیس جمهور در این شهرستان به بنیاد شهید و ایثارگران تبدیل می شود.

احمد همتی  ضمن اشاره به اینکه سرخه به عنوان زادگاه بزرگانی مانند رئیس دولت یازدهم و دوازدهم، باید همچون سایر شهرستان های استان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیرد و در این رابطه ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیز آماده شده که در آینده نزدیک بنیاد شهید و امور ایثارگران سرخه در محل خانه پدری ریاست محترم جمهور مستقر خواهد شد.

وی افزود: استقرار برخی ادارات سرخه همچنان در پیچ و تاب های قانونی معلق مانده و مسئولان باید درباره آن فکری عاجل کنند.

عضو خانه ملت ضمن اشاره به مشکلات استقرار برخی ادارات در شهرستان نوپای سرخه، بیان کرد: در خصوص استقرار ادارات مشکلاتی همچون عدم تخصیص چارت سازمانی، کمبود امکانات و نبود ساختمان اداری مناسب در شهرستان وجود دارد که با تلاش های انجام شده در سال جاری توانستیم ادارات امور عشایری، ثبت اسناد و املاک و دفتر بنیاد شهید را در این شهرستان مستقر کنیم.

سند مکتوب توسعه برای سرخه تدوین شود

همتی همچنین در ادامه، گفت: یکی از راههای پیشرفت این منطقه تهیه سندی مکتوب بر اساس شاخص های ارزیابی شده با موضوع کمبودها و نواقص می باشد که می تواند راه پیش رو را بیش از پیش هموار تر کند.

وی با بیان اینکه یکی ازمعضلاتی که امروزه کشور ما با آن دست وپنجه نرم می کند بیان کلی گویی مشکلات در حوزه های مختلف از سوی مسئولان است که باعث شده مسیر روشنی از مشکلات جهت برطرف کردن آنها به وجود نیاید.

نماینده مردم سرخه، سمنان و مهدیشهر در مجلس افزود: سرخه با وجود نوپا بودن با همراهی مسئولان و مردم در برخی حوزه ها پیشرفت داشته که با توجه به این مهم می توان گفت در عین مطلوب بودن قابلیت توجه و تلاش بیشتر برای توسعه این شهرستان دارد اما باید اذعان داشت که در تمامی حوزه ها باید نواقص و کمبود ها براساس شاخص های ارزیابی و علمی احصاء شده تا مسئولان بتوانند با روحیه مطالبه گری در راستای پیشرفت سرخه‌گام بردارند.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین