|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۸
کد خبر: ۱۷۳۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
همانطور که در دولت یازدهم رشد کیفی و کمی در زمینه‌های مختلف به‌خوبی مشهود و ملموس بوده به فضل الهی این روند در دوره آینده نیز با قدرت، صلابت و شتاب بیشتری تداوم خواهد یافت.
 وزیر پیشنهادی دفاع گفت: نیروهای مسلح برای انتقام خون شهید حججی و شهدای ترور هم قسم شده‌اند و انتقام سختی از داعش خواهند گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ امیر سرتیپ امیر حاتمی که از سوی رئیس‌جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی دفاع در دولت دوازدهم به مجلس شورای اسلامی معرفی شده است، در جمع معاونان و مدیران ارشد این وزارتخانه با توجه به اهمیت نقش و جایگاه وزارت دفاع گفت: وزارت دفاع در چهارسال گذشته با مدیریت جهادی و عالمانه سردار حسین دهقان و همکاری، همدلی، مشارکت فعال و تلاش جهادی همه همکاران با وجود مشکلات و موانع، شاهد پیشرفت‌های افتخار آمیزی در همه حوزه‌ها بوده است.

وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تلاش همه جانبه برای تحقق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا، راهبردهای دولت دوازدهم و اهداف سند چشم‌انداز توسعه با اجرای دقیق برنامه ۵ ساله ششم را از اهم برنامه‌های خود عنوان کرد و افزود: تقویت روزافزون توان موشکی، هوایی، دریایی و رزم زمینی و روز آمدسازی تجهیزات مورد نیاز نیروهای مسلح متناسب با شرایط تهدید از الویت‌های راهبردی وزارت دفاع در دوره جدید است.

وی تاکید کرد: همانطور که در دولت یازدهم رشد کیفی و کمی در زمینه‌های مختلف به‌خوبی مشهود و ملموس بوده به فضل الهی این روند در دوره آینده نیز با قدرت، صلابت و شتاب بیشتری تداوم خواهد یافت.

امیر حاتمی با اشاره به جنایت اخیر داعش در به شهادت رساندن شهید محسن حججی با عرض تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام تأکید کرد: نیروهای مسلح برای گرفتن انتقام خون این شهید بزرگوار و همه شهیدان ترور هم قسم شده و انتقام سختی از تروریست‌های داعش این مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.

در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین