|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۲
کد خبر: ۱۶۹۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
در ایام انتخابات پیشنهادات و مطالب بسیار خوبی بدست من رسید که از بخشی از آن‌ها به‌دلیل کمبود فرصت نتوانستم استفاده کنم اما ان‌شالله در فرصت‌های پیش‌رو از آن ها استفاده خواهم کرد.
 رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: هیچ‌گاه بصورت فردی تصمیم نداشتم که کاندیدای انتخابات شوم اما چون این وظیفه از سوی حزب موتلفه اسلامی بر دوش من نهاده شد، کاندیداتوری در انتخابات را پذیرفتم.

مراسم قدردانی از عوامل اجرایی ستاد انتخابات نامزد حزب موتلفه اسلامی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور محمدنبی حبیبی دبیرکل و جمعی از اعضای حزب موتلفه اسلامی و مسئولین ستادهای مردمی مهندس میرسلیم در استان تهران برگزار شد.

سیدمصطفی میرسلیم در این مراسم با تاکید بر اینکه ما در انتخابات اخیر سرمایه و تجارب مهمی را بدست آوردیم که اگر به آن بی‌اعتنایی کنیم ضایع خواهد شد، گفت: من هیچ‌گاه بصورت فردی تصمیم نداشتم که کاندیدای انتخابات شوم اما چون این وظیفه از سوی حزب موتلفه اسلامی بر دوش من نهاده شد، کاندیداتوری در انتخابات را پذیرفتم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: اگر در انتخابات اخیر، نکات مثبتی را در رابطه با عملکرد بنده مشاهده کردید مربوط به همکاری و مشاوره‌های تمامی اعضای موتلفه اسلامی بود.

وی با بیان اینکه تمامی فعالیت‌های ما در انتخابات بر پایه برنامه‌ریزی، سازماندهی، تامین محتوا و تبلیغات بوده است، گفت: من شخصا مدیون همه تلاش‌ها و همکاری‌هایی هستم که از سوی اعضای حزب موتلفه اسلامی ابراز شد.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: در ایام انتخابات پیشنهادات و مطالب بسیار خوبی بدست من رسید که از بخشی از آن‌ها به‌دلیل کمبود فرصت نتوانستم استفاده کنم اما ان‌شالله در فرصت‌های پیش‌رو از آن ها استفاده خواهم کرد.

میرسلیم از اعضای حاضر در جلسه خواست پیشنهادها و انتقادهای خود را از فعالیت حزب موتلفه اسلامی در طول مدت انتخابات ثبت و مکتوب کنند تا در آینده بتوان از آن استفاده کرد.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: جمع‌آوری و تدوین اسناد فعالیت انتخاباتی حزب موتلفه اسلامی و دیگر افرادی که ما را در این راه یاری کردند می‌تواند به عنوان یک سند مهم برای حزب مفید فایده محسوب شود.

منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین