|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰
کد خبر: ۱۵۶۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰
هفته بیست و هشتم لیگ برتر با برگزاری هفت بازی به اتمام رسید.
 هفته بیست و هشتم لیگ برتر با برگزاری هفت بازی به اتمام رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر از ساعت 17:45 پنجشنبه، در ورزشگاه بنیان دیزل تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز میهمان نفت تهران بود که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این بازی اکبرصادقی و اندرانیک تیموریان از تیم نفت تهران کارت زرد گرفتند.

همچنین امروز در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف سایپا رفتند. این دیدار که با حضور برخی هواداران آبادانی برگزار می شد، در همان نیمه اول با گل رضا جبیره برای نفتی ها همراه بود. شاگردان کریمی در نیمه دوم توسط نیک نفس نیز به گل رسیدند تا با کسب این 3 امتیاز از سقوط فرار کنند و سایپا را همچنان در خطر سقوط نگه دارند. نارنجی پوشان با شکست 2 بر صفر در رده سیزدهم جدول باقی ماندند.

در دیگر بازی این هفته در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند. شاگردان مجتبی حسینی که هفته گذشته با کسب پیروزی توانستند رده چهارمی خود را حفظ کنند با گل های جری بن سون در نیمه اول و مهدی رجب زاده در نیمه دوم با نتیجه 2 بر صفر از حریف خود پیش افتادند. ماشین سازی در ادامه یک گل زد اما 2 بر یک شکست خورد تا امیدهای ذوب آهن برای کسب سهمیه آسیا همچنان زنده بماند. از سوی دیگر ماشین سازی که فقط روی کاغذ یک درصد شانس بقا را داشت، با این شکست رسما به دسته اول سقوط کرد تا 2 هفته آینده بازی های تشریفاتی برگزار کند.

در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر تیم‌های صبا و سپاهان در ورزشگاه یادگار امام قم به قضاوت علیرضا فغانی مقابل هم قرار گرفتند.

در حالی که نیمه اول رو به اتمام بود و شاگردان زلاتکو کرانچار برتری نسبی نسبت به صبای قم داشتند، در نهایت روی یک ارسال از روی کرنر و اشتباه میرهانی هاشمی که حرکت حنیف عمران‌زاده در دیدار با استقلال را انجام داد، توسط مسعود حسن‌زاده در دقیقه 40 به گل رسید تا نیمه اول با همین یک گل تمام شود.

در نیمه دوم سپاهان باز هم در مقایسه با صبا بهتر کار کرد اما در نهایت این تیم اصفهانی با همان تک گل حسن‌زاده موفق شد به 3 امتیاز برسد تا مثل ذوب‌آهن، دیگر تیم اصفهانی امیدوار به کسب سهمیه آسیایی باشد.

صبا هم با این باخت 25 امتیازی ماند و باتوجه به شکست سیاه جامگان جایگاه چهاردهم خود را حفظ کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین