کد خبر: ۱۵۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲
سرمربی و کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در انتخاب برترین‎های سال 2013 به "لیونل مسی" رای دادند.
"کریستیانو رونالدو"ی پرتغالی دوشنبه شب در مراسم برترین بازیکن سال 2013 بالاتر از "لیونل مسی" از آرژانتین و "فرانک ریبری" از فرانسه به توپ طلا دست پیدا کرد.

"کارلوس کی‎روش" در این مراسم به ترتیب به "لیونل مسی"، "کریستیانو رونالدو" و "فرانک ریری" رای داد. سرمربی تیم ملی ایران در بخش برترین مربیان سال جهان هم به ترتیب "یوپ هاینکس"، "یورگن کلوپ" و "سرآلکس فرگوسن" رای داد.

جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران هم به ترتیب به "لیونل مسی"، "فرانک ریبری" و " کریستیانو رونالدو" رای داده است. کاپیتان تیم ملی در انتخاب برترین مربی سال جهان به ترتیب به هاینکس، کلوپ و ویسنته دل بوسکه رای داده است.

فاطمه ارژنگی، کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان برای انتخاب برترین بازیکن سال زن جهان به ترتیب به مارتا، آلکس مورگان و یوکی اوگیمی رای داده است. وی در بخش برترین مربی سال جهان به ترتیب "شلی کر"، "سیلویا نید" و " آنا سیگنیول" را انتخاب کرده است.

مریم ایراندوست، مربی تیم فوتبال بانوان به ترتیب اوگیمی، مارتا و آلکس مورگان را به عنوان برترین بازیکنان سال جهان برگزیده است. وی در بخش انتخاب برترین مربی زن سال به "سیندی پارلو کونه"، مربی پرتغالی،  "سیلویا نید" و " شلی کر" رای داده است.

سیامک رحمانی هم در بخش رسانه ها به ترتیب به "یوپ هاینکس"، " یورگن کلوپ" و " آنتونیو کونته" رای داده است.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین