|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷
شروع مجدد کاپیتان کاکا با میلان:
کد خبر: ۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱

ریکاردو کاکا ستاره برزیلی دنیای فوتبال برای اولین بار بعد از بازگشت به سن سیرو در دیداری دوستانه در جام شهر چیاسو با پیراهن شماره 22 روسونری به میدان رفت و برای 45 دقیقه در ترکیب تیم ماسیمیلیانو الگری قرار گرفت. کاکا در طول این 45 دقیقه بازوبند کاپیتانی تیمش را بر بازو داشت و در طول دقایق حضورش در زمین یک پاس گل هم داد تا نشان دهد که می خواهد همان کاکای قبلی برای میلان باشد. روسونری در نهایت در این بازی با نتیجه 0-4 به پیروزی رسید

صدها هوادار میلان که برای تشویق تیمشان به ورزشگاه محل برگزاری این بازی آمده بودند، به شدت کاکا را تشویق می کردند و او که در پست بازیکن میانی با خصوصیت تهاجمی به میدان رفته بود نشان داد که از کیفیت فوتبالی اش کاسته نشده و همان کاکای چند سال پیش است. ستاره برزیلی که در دوران اول حضورش در رختکن روسونری توپ طلا را فتح کرده بود، در جریان این مسابقه دائما با هم تیمی هایش به ویژه روبینیو و نوچرینو به تبادل توپ می پرداخت و در پایان بازی هم خوشحال و راضی به نظر می رسید و از بازگشت به میلان، ابراز رضایت کرد.

کاکا درمورد عملکرد تیمش دراین بازی دوستانه گفت:« میلان خیلی خوب بازی کرد. میلان باید بهتر شود ولی فضای کافی برای این پیشرفت موجود است. شروع کردن برای من سخت است. من کمی ازنظر ریتم فیزیکی کم آورده ام.باید بهتر شویم ولی باید از این بهتر شویم. در سن 31 سالگی هنوزمی توان درسهای زیادی آموخت و الان باید بهترین بازیهای ممکن را برگزید و اشتباهات را کمتر کرد.»

ماسیمیلیانو الگری سرمربی روسونری هم از عملکرد کاکا در این بازی دوستانه راضی بود و در این باره گفت:« کاکا در بازی روز شنبه بیشتر به عنوان یک بازیکن میانی بازی می کرد و فقط به این نیاز دارد تا ریتم بازی اش را بازیابد. ریکاردو ساپونارا هم به روزهای اوج بازگشته و او به زمان نیاز دارد تا بیشتر بازی کرده و در شرایط ایده ال قرار بگیرد. ما خط حمله خوبی داریم و وقتی که تمام بازیکنانمان به صورت آماده در خدمت تیم باشند، راهکارهای مختلفی را برای هر بازی پیش رو خواهیم داشت. ما باید هر سه روز یک بار بازی کنیم و در تیمم به تک تک بازیکنان نیاز خواهم داشت.»
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین