|
|
امروز: يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳
»
کد خبر: ۱۴۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰
استاندار هرمزگان گفت: دكتر روحاني در دومين سفر استاني خود به هرمزگان سفر مي كند.
جاسم جادري از سفر رئيس جمهور به استان هرمزگان خبر داد و افزود: دكتر روحاني طبق برنامه ريزي ها ابتدا به استان خوزستان و سپس در دومين سفر خود به هرمزگان سفر مي كند.

وي گفت: طبق گزارشات و اخباري كه بنده از آن مطلع هستم، برنامه ريزي رئيس جمهور براي سفرهاي استاني متعدد و مكرر نيست و به احتمال زياد ايشان طي يك سال 4 سفر استاني را عازم شود.

استاندار هرمزگان با بيان اينكه اولويت قرار دادن هرمزگان نشان از اهميت اين استان دارد بيان داشت: هرمزگان در كنار اينكه استاني استراتژيك با اهميت اقتصادي ويژه براي كشور است در زمينه عمراني و بهره گيري از اين فرصت ها براي مردمش نتوانسته موفق عمل كند و عليرغم تمام خدمات ارزنده در گذشته، هنوز راه هاي نرفته بسيار است.

جادري خاطر نشان كرد: امروز 173 روستاي هرمزگان فاقد هرگونه امكانات آب و برق هستند و چگونه  بايد گزارشات اين چنيني را در اين سفر به رئيس جمهور ارائه كرد.

وي ابراز اميدواري كرد: با برداشته شدن موانع و برنامه ريزي براي استفاده درست و منطقي از فرصت ها در مسير تدبير حركت كرده و اميد را در جامعه حاكم كنيم.
منبع: مهر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
ایرانمهر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
0
0
خدایی جاسم جادری خوش شانس بود یهویی بدون تجربه دراستانداری ووزارت کشور فقط به واسطه رییس ستادانتخاباتی روحانی درخوزستان استاندار هرمزگان شد .آیا این است شایسته سالاری؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین