|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۱۱۷۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷
روز گذشته وزیر آموزش و پرورش سفر استانی خود را با سفر به استان البرز آغاز کرد و در این مراسم ضمن افتتاح دبیرستان نمونه دولتی حضرت محمد رسول‌الله که توسط بنیاد فرهنگی مصلانژاد که یکی از خیرین مدرسه ساز کشور است، کلنگ مدرسه خیرساز دیگری را زد.
دبیرستان خیرساز حضرت محمد رسول الله وزیر آموزش و پرورش، استاندار البرز، معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رییس جامعه خیرین مدرسه ساز حضور داشتند.

علی اصغر فانی - وزیر آموزش و پرورش در این مراسم گفت: آموزش و پرورش هر کشور آیینه تمام نمای آینده آن کشور است، لذا اگر می‌خواهیم آینده یک کشور را ببینیم باید امروزه آموزش و پرورش آن را ببینیم.

وی با قدردانی از مشارکت خیرین مدرسه ساز گفت: 26 هزار خیر مدرسه‌ساز آموزش و پرورش را همواره همراهی کرده‌اند و یکی از سیاست‌های من نیز در آموزش و پرورش توسعه مشارکت‌های مردمی است.

فانی تاکید کرد: هزینه کردن در آموزش‌وپرورش بهترین نوع سرمایه‌گذاری است و همه جامعه باید بدانند تربیت دانش‌آموزان تنها توسط مدرسه امکانپذیر نیست بلکه امر تعلیم و تربیت نیازمند مشارکت اولیا، مدیران و معلمان است تا فرآیند تعلیم و تربیت به درستی شکل بگیرد.

به گزارش ایسنا، طاهری - استاندار البرز نیز با بیان اینکه کرج مسائل و مشکلات زیادی را در خصوص مدرسه دارد گفت: گزارش وضعیت مدارس استان را در اولین فرصت به وزیر آموزش و پرورش خواهم داد.

وی با بیان اینکه بیش از 50 درصد مدارس استان البرز دو نوبته است، به مشارکت هرچه بیشتر خیرین مدرسه ساز در احداث فضای آموزشی تاکید کرد.

همچنین محمدرضا حافظی - رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور نیز در این مراسم عنوان کرد 30 درصد از مدارس کشور توسط خیرین احداث شده و بر اساس صحبتی که امام درباره توسعه مدرسه گفته‌اند باید همه تلاش خود را برای توسعه فضای آموزشی به کار بگیریم.

دبیرستان نمونه دولتی حضرت محمد رسول الله توسط بنیاد فرهنگی مصلانژاد در مساحت 5400 متر مربعی با 16 کلاس و زیربنایی معادل 2700 متر مربع احداث شده است که توسط وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

این دبیرستان مجهز به سالن غذاخوری، کتابخانه، آمفی تئاتر، نمازخانه است.

ضمن آنکه همزمان با افتتاح این دبیرستان نمونه دولتی خیرساز مدرسه دیگری با همین حدود مساحت در منطقه دیگری از کرج توسط وزیر آموزش و پرورش کلنگ زنی شد که به همت بنیاد فرهنگی مصلی نژاد احداث خواهد شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین