|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۱۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۹
مهاجم مصدوم استقلال گفت: «در داماش هم که بودم پولي وجود نداشت ولي آنها احترام مي‌‌گذاشتند ولي در استقلال نه پول است نه احترام.»
چند وقتي است که در استقلال خبري از ساموئل نيست. اين بازيکن که در اوج آمادگي به سر مي‌برد، به علت مشکلات مالي و عدم پرداخت حق و حقوق خود در تمرينات شرکت نمي‌کند. اما اين مشکل فقط گريبانگير ساموئل نيست بلکه ديگر خارجي آبي‌پوشان نيز از عدم پرداخت پول خود شاکي است. بوبکر کبه که فقط دو دقيقه براي استقلال بازي کرد و پس از آن با مصدوميت روبرو شد شاکي جديد اين روزهاي استقلال است. با او گفتگويي انجام داديم که در زير پيش روي شماست؛

* وضعيت چطور است؟

- خدا را شکر شرايط بهتري دارم. شانس آوردم که پس از آن ضربه رباط من پاره نشد. به گفته دکتر نوروزي يک معجزه بود و حالا فکر مي‌کنم از دو هفته ديگر بتوانم کار با توپ را آغاز کنم.

* بازي‌هاي استقلال را که از تلويزيون نگاه مي‌کني چه حسي داري؟

- بايد بگويم که جنب و جوش زيادي دارم و دوست دارم اين تيم زودتر به گل برسد. اگر استقلال موفق شود اعتبار من هم بيشتر خواهد شد و من خواستار پيروزي تيم محبوبم هستم.

* قلعه‌نویی هم اعتقاد ويژه‌اي به تو دارد و پيگير وضعيت تو شده؛

- اين لطف خداست که قلعه‌نویي به من اعتقاد و اعتماد زيادي دارد و ناراحتم که تاکنون نتوانستم او را کمک کنم. تلاش مي‌کنم زودتر آماده شوم و به ميدان برگردم تا جواب اعتماد او را با بازي‌هاي خوب بدهم اما در اينجا بايد به موضوعي اشاره کنم.

* چه موضوعي؟

- در اين مدت باشگاه به من کمک نکرد و فقط قلعه‌نویي و چند بازيکن تيم‌ به فکر من بودند. من هيچ حرفي از پول نزدم اما آنها نيز شرايط من را پيگيري نمي‌کنند. قلعه‌نویي خيلي به من دلگرمي مي‌دهد ولي باشگاه تاکنون براي من خانه‌اي اجاره نکرده در حالي که اين موضوع وظيفه آنها است در اين باشگاه فقط قلعه‌نویي و عده‌اي از بازيکنان به من احترام مي‌گذارند.

* ‌مثل اينکه خيلي ناراحتي؟

- بله، من در داماش هم که بودم پولي وجود نداشت ولي آنها احترام مي‌‌گذاشتند ولي در استقلال نه پول است نه احترام و تنها دل خوشي من شده پيگيري‌هاي قلعه‌نویي.

* يعني تا به اين حد خانه براي تو اهميت دارد؟

- بله همسر من باردار است و چند روز ديگر در پاريس فرزندم به دنيا مي آيد و خانواده‌ام بايد در کنار من باشند. از مسئولان خواهش مي‌کنم مشکل مسکن من را حل کنند. چند روز پيش به همراه يکي از دوستانم از چند منزل مسکوني که در کنار مدرسه فرانسوي‌ها بود بازديد کردم و شرايط خوبي داشت و پسرم هم مي‌توانست به تحصيل ادامه دهد ولي باشگاه اقدامي انجام نداد تا اين موقعيت خوب از دست برود.

* حالا با اين بي‌پولي در تهران چه کار مي‌کني؟

- هيچ پولي از باشگاه نگرفتم و هر چه داشتم خرج کردم. حتي پول تاکسي هم ندارم. قرار بود به من پول ايراني بدهند ولي اين کار را نکردند. مبلغي پول در کارت بانکي خارجي من هست ولي نمي‌دانم چطور بايد از آن استفاده کنم.

* در داماش هم با چنين مشکلي روبرو بودي؟

- من از مسئولان داماش تشکر مي‌کنم. درست است که آنجا به من سخت گذشت ولي هميشه اميدوارم موفق باشند زيرا ناظمي و عابديني تلاش زيادي مي‌کنند.

* و حرف آخر؛

- از دکتر نوروزي تشکر زيادي دارم.او هميشه تلاش مي‌کند تا من هر چه زودتر بتوانم به ميادين برگردم و قدردان زحمات او هستم و همچنين از هواداران استقلال هم تشکر مي‌کنم که به فکر من هستند و دوست دارند زودتر برگردم و براي استقلال بازي کنم. جواب محبت آنها را هم با حضور در ميدان خواهم داد.

منبع:روزنامه نود
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین