|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۱۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۱
بازیکنان تیم فوتبال استقلال به منظور برپایی اردوی 24 ساعته خود برای دیدار مقابل کاسپین قزوین به هتل اوین می روند.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و کاسپین قزوین در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باشگاه های ایران ساعت 16:20 روز سه شنبه 19 آذر ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود و آبی پوشان روز دوشنبه اردوی خود را در هتل اوین آغاز می کنند.

نشست خبری امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال و سرمربی تیم کاسپین قزوین نیز ساعت 13 روز دوشنبه در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال برگزار می شود.

هاشم بیک زاده مدافع ملی پوش تیم استقلال که گفته می شود در جام جهانی 2014 برزیل مامور مهار لیونل مسی ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین خواهد بود، در بازی مقابل سپاهان از ناحیه انگشت دچار مشکل شد. به گفته کادر پزشکی باشگاه استقلال، این مشکلی رفع شده و بیک زاده می تواند آبی پوشان را در دیدار مقابل کاسپین قزوین در جام حذفی همراهی کند.

خسرو حیدری که پس از بازی آبی پوشان با سپاهان، به خاطر تسویه حساب مالی نهایی با تیم سابقش (سپاهان) در اصفهان مانده بود امروز (شنبه) به تهران بازگشت.

گفته می شود، خسرو حیدری که در دیدار فصل گذشته تیم های استقلال و سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی از بازی اخراج شد، به دلیل محرومیت در دیدار آبی پوشان مقابل کاسپین قزوین غایب خواهد بود.

میرشاد ماجدی و معاون باشگاه استقلال امروز برای شرکت در آیین قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و حضور در دوره آموزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا به مالزی سفر کردند.

استقلالی ها تا پایان فصل جاری لیگ برتر فقط چهار بازی خارج از خانه مقابل تیم های صبای قم، ملوان بندرانزلی، فولاد خوزستان و مس کرمان پیش رو دارند و سایر دیدارهای این تیم در تهران برگزار می شود.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین