|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۱۳۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۰
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از بازی با تیم فجر شهید سپاسی شیراز از دکتر «حسن روحانی» رییس جمهوری اسلامی ایران درخواست کرد، نگاه ویژه ای به ورزشگاه آزادی تهران و نقش جهان اصفهان داشته باشد.
«امیر قلعه نویی» امروز (جمعه) در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های فوتبال استقلال تهران و فجر شهید سپاسی شیراز در تهران در جمع خبرنگاران تصریح کرد: از رییس جمهوری می خواهیم، بودجه ای برای ورزشگاه آزادی تهران در نظر بگیرد چرا که این ورزشگاه فرسوده شده است، به طور مثال سقف آن چکه می کند، پارکینگ ها در وضعیت نامطلوبی قرار دارد و وضعیت آن خراب است.

وی گفت: «رضا صالحی امیری» سرپرست پیشین وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده بود، بیش از 3 هزار ورزشگاه نیمه تمام در کشور وجود دارد، با این حال ما از رییس جمهور می خواهیم نگاه ویژه ای به دو ورزشگاه ملی کشورمان یعنی استادیوم آزادی تهران و نقش جهان اصفهان داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با تسلیت درگذشت نزدیکان داوود سیدعباسی بازیکن اسبق آبی پوشان، نعیم احمدی و نصیر مقدری از عکاسان رسانه ها، در خصوص دیدار فردا (شنبه) مقابل فجر شهید سپاسی شیراز اظهار داشت: بازی مقابل تیم های محمود یاوری همواره دشوار است، چرا که بازیکنان دونده و باانگیزه ای دارد.

 
قلعه نویی با اشاره به انتقاد یاوری از یکسان نبودن فاصله زمانی دیدارهای تیم ها با یکدیگر و اجحاف در حق برخی تیم ها گفت: پس من که تیمم دو سال با این مشکل گریبانگیر است و حتی نتوانستیم بدنسازی خوبی داشته باشیم دیگر باید چه بگویم!؟

وی با بیان اینکه تیم استقلال به 3 امتیاز دیدار مقابل فجر شهید سپاسی شیراز نیاز مبرمی دارد، گفت: در بازی مقابل سپاهان اصفهان در لیگ برتر عملکرد خوبی داشتیم اما مقابل کاسپین قزوین در جام حذفی خوب نبودیم و می دانیم تیم فجر در تهران بازی بسته ای به نمایش می گذارد، اگر بتوانیم به بازی سرعت دهیم می توانیم به هدف خود برسیم.

وی با ابراز ناراحتی از مصدومیت بوبکر کبه در دیدار استقلال مقابل کاسپن قزوین اظهار داشت: این مهاجم در تمرینات بسیار آماده بود و می توانست به تیم کمک کند اما اکنون باید 6 هفته از تیم دور باشد. البته مصدومیت خسرو حیدری رفع شده و این بازیکن می تواند استقلال را مقابل فجر شهید سپاسی شیراز همراهی کند.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در باره اتفاقاتی که در مراسم جشن تولد زنده یاد ناصر حجازی در بهشت زهرا رخ داده و طرفداران زنده یاد حجازی معتقدند، قلعه نویی از فوت حجازی ناراحت نشده است، گفت: اظهارنظر چند نفر اهمیتی ندارد و من در باره پدر و مادر خودم می گویم که وقتی آنها از دنیا رفتند، باید برای غفران آنها و به جا آوردن نماز و روزه عقب افتاده شان تلاش کنم.

در ادامه، خبرنگارما به پاسخگو نبودن اکثر بازیکنان استقلال به پرسش های اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی که در سرما و گرما تلاش می کنند، اشاره کرد و از سرمربی استقلال خواست از بازیکنان خود بخواهد چنین رفتارهایی را تکرار نکنند که قلعه نویی با تایید اظهارات خبرنگار ایرنا گفت: همه ما به خاطر جایگاه حقوقی خود وظیفه داریم پاسخگو باشیم و بازیکنان وظیفه دارند با خبرنگاران مصاحبه کنند و این موضوع را به طور حتم به بازیکنان تذکر می دهم. البته باید شرایط بازیکنان را نیز درک کنیم.

سرمربی استقلال با اشاره به مشکلات سخت افزاری ورزشگاه آزادی تهران افزود: متاسفانه از سقف های ورزشگاه آزادی آب چکه می کند و بازیکنان و خبرنگاران هنگام مصاحبه خیس می شوند که باید این مشکلات رفع شود.
 
قلعه نویی ادامه داد: از دکتر «حسن روحانی» رییس جمهوری خواهش می کنم با دستور اختصاص بودجه خاص برای ورزشگاه آزادی که چشم و چراغ ورزش ایران است، مشکلات موجود را رفع کند.

وی با اشاره به حضور دو هزار نفر برای مراسم کلنگ زنی مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) در ورزشگاه آزادی تهران در سال های قبل اظهار داشت: متاسفانه هنوز این مسجد به بهره برداری نرسیده است!

سرمربی تیم استقلال افزود: ورزشگاه نقش جهان اصفهان نیز از مجموعه های ملی کشورمان است که امیدواریم با حمایت دولت هر چه زودتر به بهره برداری برسد. خودم شاهد بودم دو نفر از هواداران فوتبال در راه رسیدن به ورزشگاه فولادشهر اصفهان تصادف کرده و جان خود را از دست دادند.

 
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و فجر شهید سپاسی شیراز در دیدار پایانی هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، ساعت 16 و 20 دقیقه فردا (شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین