|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۵
کد خبر: ۱۴۰۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
لازم به ذکر است، مسئولیت انعقاد قرارداد تامین آسانسور با شرکتهایی که فاقد مجوزهای قانونی هستند و پذیرش تعهد پرداخت هرگونه وجه به جز هزینه های بازرسی طبق تعرفه های ابلاغی این سازمان بر عهده مالکان، کارفرمایان و فعالان صنعت ساختمان می باشد.
مالکان، کارفرمایان و فعالان صنعت ساختمان پیش از عقد قرارداد تامین آسانسور از دارا بودن مجوز رسمی و قانونی فعالیت شرکتهای عرضه کننده آسانسور اطمینان حاصل پیدا کنند.

به گزارش دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد، با توجه به وصول گزارش هایی مبنی بر انعقاد قرارداد تامین آسانسور با شرکت های فاقد مجوزهای قانونی و پرداخت وجوه مازاد بر تعرفه های بازرسی توسط کارفرمایان، به اطلاع  مالکان ،کارفرمایان و فعالان صنعت ساختمان می رساند فرایند بازرسی فنی آسانسورهای برقی فقط از طریق ثبت درخواست در سامانه ملی مدیریت بازرسی آسانسور در سطح کشور انجام می شود.

  همچنین لازم است در قرارداد های منعقده در خصوص پرداخت هزینه های بازرسی فنی آسانسور قابل پرداخت به شرکت های بازرسی فنی تایید صلاحیت شده در این سازمان طبق تعرفه های ابلاغ شده با شرکت عرضه کننده آسانسور توافق نموده و از پذیرش تعهد پرداخت هرگونه وجه به جز هزینه های بازرسی اکیدا خودداری نمایند.

لازم به ذکر است، مسئولیت انعقاد قرارداد تامین آسانسور با شرکتهایی که فاقد مجوزهای قانونی هستند و پذیرش تعهد پرداخت هرگونه وجه به جز هزینه های بازرسی طبق تعرفه های ابلاغی این سازمان  بر عهده مالکان، کارفرمایان و فعالان صنعت ساختمان می باشد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین