کد خبر: ۱۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۲
امسال برای تمامی بخش های تبلیغاتی جشنواره فیلم فجر مضمون مشخصی را در نظر گرفتیم و رنگ قالب جشنواره امسال فیروزه ای، سرمه ای و بنفش است.
محمد حیدری روز یکشنبه در مراسم رونمایی از پوستر و سایت سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر یادآور شد: امسال برای تمامی بخش های تبلیغاتی جشنواره فیلم فجر مضمون مشخصی را در نظر گرفتیم و رنگ قالب جشنواره امسال فیروزه ای، سرمه ای و بنفش است.

وی یادآور شد: پوستر بخش بین الملل فیلم فجر توسط مجید برزگر از فیلم سازان کشورو پوستر بخش سینمای ایران نیز به وسیله مهدی سعیدی طراحی شده است.

دبیر سی ودومین جشنواره فیلم فجر نیز در این مراسم توضیح داد: رونمایی از اقلام تبلیغی سی و دومین جشنواره فیلم فجر امسال زودتر از سال های گذشته انجام شده است و حضور برگزیدگان دوره های قبل این رویداد و دوران جشنواره فیلم فجر در مراسم رونمایی از پوستر و سایت جشنواره نشانی از احترام به این بزرگان است.

علیرضا رضا داد از جشنواره فیلم فجر به عنوان سرمایه ملی یاد کرد و توضیح داد: همه باید پاسبان این سرمایه باشیم و از این داشته ملی حفاظت کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد که همه اهالی سینما به تعالی هنر هفتم فکر کرده و فضای شادی و نشاط ایجاد شده در جامعه هنری کشور به برگزاری هرچه بهتر این جشنواره کمک کند.
 

 حاشیه های مراسم رونمایی از پوستر و سایت سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر

حضور برخی چهره ها از جمله جمال امید نویسنده و منتقد پیشکسوت سینما، محمدرضا عباسیان دبیر سی و یکمین جشنواره فیلم فجر و مسعود فراستی منتقد سینما از جمله حاشیه های این مراسم بود.

جلیل اکبری صحت مدیر ارتباطات سی و دومین جشنواره فیلم فجر در این مراسم با اشاره به حضور فراستی به طنز گفت که من از خنده های فراستی می ترسم و این ترس 20 سال است که در من وجود دارد.

در این مراسم پوستر بخش های سینمایی جام جهان نما، سینمای ایران (سودای سیمرغ)، سینمای سعادت و نگاه نو رونمایی شد.

کاغذی روی پوستر های یاد شده وجود داشت که از سوی فیلمسازان برداشته می شد و رونمایی صورت می گرفت.

راه اندازی سایت جشنواره از دیگر بخش های این مراسم بود. مقرر شده تمامی امور جشنواره و موارد ارتباط اهالی رسانه با این رویداد از طریق سایت یاد شده باشد.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین