»
کد خبر: ۱۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳
رئیس‌جمهور در پاسخ به منتقدان گزارش 100 روزه دولت یازدهم گفت: ما فقط 3 رقم را گفتیم و بقیه را هنوز نگفته‌ایم که شما اینقدر ناراحت شده اید.

حسن روحانی رئیس جمهور در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی که در تالار ابوریحان بیرونی برگزار شد، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا گزارش صد روزه شما فقط تخریب دولت قبل بود، اظهار داشت: از ابتدا به مردم گفته بودم که بعد از صد روز دو مسئله را به مردم گزارش می‌دهم یکی اینکه چه دولتی را تحویل گرفته‌ام و یکی دیگر اینکه در طول صد روز چه اقدامات و تصمیماتی اتخاذ شده است. ما درباره دولت گذشته صحبتی نکردیم فقط دو تا آمار دادیم. آمار را از مرکز آمار گرفته‌ام و رئیس مرکز آمار هم عوض نشده است.

چرا از گزارش صد روزه ناراحت شده‌اید؟

وی اضافه کرد: همچنین یک آمار از خزانه به من داده شد که رئیس خزانه هم عوض نشده است. بنده اگر گفتم رشد اقتصادی ما منهای 5.8 بوده کسی باید بدش بیاید؟  آمار این را می‌گوید بنده که نگفته‌ام. اگر بنده گفته‌ام دولت  قبل بدهی‌های بزرگی را جا گذاشته و رفته است و فقط سه رقم آن را گفته و هنوز بقیه را نگفتم، چرا ناراحت شده‌اید؟

روحانی ادامه داد: گفتیم 74 هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل به سیستم بانکی است، یک 55 هزار میلیارد تومان بود که دولت به پیمانکاران و بخش‌های خصوصی بدهکار است و یک 60 هزار میلیارد تومان باقی مانده که گفته‌ایم؛ ما که هنوز بقیه را نگفته‌ایم؛ ما گفتیم امسال 7.2 میلیون تن گندم باید بخریم؛ آیا نخریم؟ به مردم بگوییم نان نخورید و ما باید این مقدار را وارد کنیم.

منبع: فارس
در همین زمینه بخوانید
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
عباس رشنوادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
0
4
کسانی که ناراحت شده اند از دو حال خارج نیستند یا مردم را نامحرم می دانند یا خواهان دروغ تحویل دادن به این ملت بیچاره اند. خدا به کسانی که مردم را نامحرم می دانند اندکی عقل و به آنانی که می خواهند به مردم دروغ بگویند انصاف و ایمان راستین عطا کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین