»
نعل وارونه از دعوت به مناظره/صداقت دارید آمار مستند ارائه بدهید
کد خبر: ۱۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۱
آقای احمدی نژاد برادر عدالت مدار و مهروز چرا وقتی چهره های خسته و مغموم ملت، جیب های خالی آنان، سلامتی در خطر قرار گرفته آنان و شرمندگی آنان در برابر خانواده هایشان را دیدی احساس تکلیف نکردی، احساس نکردی که بیایی و پاسخی بگویی نه آنکنه لبخندی بر لب بنشانی و همه چیز را آرام؛ آرام و در قله بخوانی!
آن مرد بالاخره احساس تکلیف کرد! چقدر مایه مسرت، بی اندازه سبب خوشحالی! همو که آمده بود تا نان را بر سر سفره های مردم بیاورد اما همه می دانیم، آن نان که نیامد هیچ، سفره مردم نیز روز به روز کوچکتر شد.

آن مرد قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد را کاغذ پاره خواند همان کاغذ پاره هایی که اکنون ثمراتش را با هر بار تنفس هوای آلوده نوش می کنیم و میلیون ها ایرانی که کارشان به دوا و درمان افتاده با تمام گوشت و پوست خود ثمرات آن کاغذ پاره ها را حس کردند.

آن مرد از اشتغال 2.5 میلیونی گفت و بادی غبغب انداخت که چنین می کنیم و آنچنان اما روز به روز بر شمار کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل و چهره های خسته کارگرانی که روی آمدن به خانه نداشتند افزوده شد.

آن مرد آدرس میوه فروشی دم خانه اش را در نارمک داد تا گوجه ارزان قیمت را بخریم اما نمی دانست میلیون ها میلیون ایرانی، بخصوص در چند سال آخر دولتش بطور ساعتی افزایش قیمت ها را حس کردند و خجالت زده در برابر اهل و عیال شدند.

 آن مرد از اقتدار ایرانی می گفت و ابر قدرت ها را ذلیل می شمرد اما در دوران مدیریتش ارزش پول ملی تنها در طی چند ماه به یک سوم تقلیل یافت، حجم واردات به طرز فزاینده ای افزایش یافت، سرمایه های ملی به جیب کارخانه داران و صنعت گران چینی و ماچینی رفت.

آن مرد از ساده زیستی می گفت و خود را مردی از جنس مردم می دانست اما بیشترین سفرهای خارجی را با هواپیمای شخصی رئیس جمهور و در معیت هیئت های چند ده نفر و صدها نفری از دوستان و نزدیکان خود رفت. مسافرت هایی که هیچ کدامینش هیچ دستاورد ملموسی برای سیاست خارجی کشور رقم نزد و عرصه شعار بود تا ...

آن مرد به اندازه تمامی دولت های پیشین نفت فروخت و درآمد حاصل کرد اما نرخ 6درصدی رشد را به 5.5 درصد منفی رساند، درآمدهای عمومی به 3 برابر رسید اما آیا وضعیت عمومی مردم بهتر شد یا بدتر؟ پولدارترین دولت و بدهکارترین دولت! ترکیب نامعمولی که هیچ اش توجیح پذیر نیست.

آن مرد......................................

 آقای دکتر محمود احمدی نژاد این ها که شرح یک از هزاران است، نیاز به ارائه آمار حسن روحانی ندارد این ها دردهایی است که ما در طول هشت سال دولت متعهد حضرتعالی با گوشت و پوست خودمان لمس کرده ایم، آقای احمدی نژاد برادر عدالت مدار و مهروز چرا وقتی چهره های خسته و مغموم ملت، جیب های خالی آنان، سلامتی در خطر قرار گرفته آنان و شرمندگی آنان در برابر خانواده هایشان را دیدی احساس تکلیف نکردی، احساس نکردی که بیایی و پاسخی بگویی نه آنکنه لبخندی بر لب بنشانی و همه چیز را آرام؛ آرام و در قله بخوانی! هم تو میدانستی هم ما هم آن مجری که جز سری به تایید تکان دادن، چیزی را اجازه نداشت بگوید، که نه این است.

 آقای احمدی نژاد چه شده که حالا احساس تکلیف کرده ای؟ آنهم احساس تکلیف به مناظره با رئیس جمهوری نظام جمهوری اسلامی ایران و منتخب اکثریت ملت؟

 آقای احمدی نژاد اگر صداقت دارید و صلاحیت، اثبات خلاف گویی رئیس جمهور که کاری ندارد؟ می پنداریم که همه آنچه بر ما رفته و آن را حس کرده ایم، رویاست و ما در توهم بسر می بریم، شما براحتی می توانید با ارائه آمار؛ (از نوع مستند و معتبرش) خلاف گویی رئیس جمهوری منتخب ملت را اثبات کنید و بر حرف و حدیث ها خط بطلان بکشید. الحمدالله تریبون هم برای تندترین انتقادات شما و دوستان از دولت همواره به طیب خاطر در دسترس است.

 آقای احمدی نژاد جان دوران منولوگ و تک گویی به پایان رسیده که هر چه می خواستید می گفتید و هیچ کس را یارای انتقاد نبود که اگر هم بود گوش شنوایی نبود.

 آقای احمدی نژاد شما رئیس جمهوری ایران را به مناظره طلبیده اید، نیک می دانید که شان حقوقی شما دو تن کنون یکی نیست و چگونه انتظار دارید رئیس جمهور به شما پاسخ بگوید؟ آقای احمدی نژاد یادتان هست در 5 خرداد 88 رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو شورای امنیت ملی، شما را که آن برهه رئیس جمهور بودید به مناظره طلبید؟

 آیا پاسخ وی را دادید؟ آیا به مناظره با وی آمدید؟ او عناوین حقوقی بسیار رفیع تری از آنچه اکنون شما دارید را داشت اما شما ترجیح دادید که هیچ پاسخی به وی معروض ندارید، حال پس از آنکه بدترین رفتار را در دوران ریاست جمهوری خود با وی انجام داده اید چه انتظاری می توانید داشته باشید که او به شما پاسخ مثبت بدهد؟

 آقای احمدی نژاد شاکله خاستگاه سیاسی شما و طیف همفکراتان بیشتر بر غوغاسالاری استوار است و رفتار ورزی های شما در دوران ریاست جمهوری و ایجاد اصطکاک با نهادها و سازمان های مختلف که برخی از آنان از حامیان پر و پاقرص سیاسی شما بودند بر کسی پوشیده نیست، حیات سیاسی شما مبتنی بر ایجاد جنگ روانی و هیاهو پردازی قابل امتداد است،  کاری که الحق و الانصاف بر آن بسیار توانا هستید.

 حال یک پرسش از شما دارم چرا رئیس جمهور باید فضای آرامش یافته پس از جنجال افکنی ها در سپهر سیاسی، توسط شما و همفکرانتان را دوباره مجال طرح و عرضه دهد و در کار دولت خود اختلال ایجاد کند؟ قبول دارید که حسن روحانی سیاستمدار با هوش و کیظی است و اسیر این صحنه آرایی ها نخواهد شد و مردم نیز نیک و خوب همه چیز را در ذهن و خاطره خود ثبت و ضبط دارند، پس با این حرکات پوپولیستی خود را خسته نکنید این حنا دیگر رنگی ندارد.

 اگر شما توانایی دارید و صداقتی بر تنویر افکار عمومی آمار مستند خود را عرضه کرده و یا با یک کارشناس به مباحثه و محاجه بنشیند . آنگاه است که مشخص می شود چه کسی  راست می گوید و چه کسی خلاف واقع!.    
منبع: آفتاب
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۲
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
0
1
لطفا به او بگویید : با هولوکاست خوب برای خودت دکان باز کرده بودی و دست ملت را در گرانی های افسار گسیخته در حنا گذاشتی . تو که زورت به دادن 455000 ریال یارانه ماهانه ملت نمی رسید و هر ماه از تامین اجتماعی - مرتضوی جونت - قرض ( متاسفانه گدایی )میکردی .... کرده بودی میخواستی 2500000 ریال ماهانه یارانه بدهی . و هی با مجلس برای این گرانی مجدد چونه می زدی و عجب سمجی و کله شقی عجیبی برای هدفمندی مرحله دوم میکردی .
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
0
0
فقط او نبود، و فقط او نیست. همه کسانی که به دلایل معلوم و نامعلوم از او حمایت بی چون و چرا کردند، همه کسانی که بر خطاها و حرکات وقیحانه او چشم پوشیدند، همه کسانی که اجازه دادند چون ملت را به این سمت بکشاند، و همه کسانیکه با لجبازی عجیبی هنوز از خدمات او می گویند، باید جواب بدهند. همه آنها مسئول بی کفایتی و بی لیاقتی رئیس جمهور سابق و افراد نور چشمی او هستند، وای بر آنها روزی که ترازوی عدل الهی برپا شود. امروز که کسی آمده کمی خرابکاریهای او را جبران کند می خواهند مناظره کنند؟ مگر در همان مناظره ها چه کرد؟ آیا یک کلمه از خودش درست مطلب داد؟ فقط تخریب بیقیه، فقط گنده گویی، امروز بگو و فردا انکار کن، افراد دورش هم مثل آقای الهام از همان جنس بودند. یک روز حرف از رجعت می زدند و فردا تکذیب می کردند. تا ملت ما بیدار و هوشیار نشود و تا وقتی اسم چنین کسانی از سبد انتخابات بیرون بیاید، حا به هر شکل، یعنی ما به بلوغ نرسیده ایم. والسلام
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین