|
|
امروز: پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۵
»
کد خبر: ۱۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۵
رییس حراست شرکت ملی گاز گفت: درهشت سال گذشته توجه ویژه به منطقه عسلویه و مجموعه پارس جنوبی مغفول ماند و ضربات زیادی متحمل شدیم.
شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی روز پنجشنبه به نقل از سهراب نجار در نشست با کارکنان این شرکت اعلام کرد: امروز پس از هشت سال، مجموعه وزارت نفت و بویژه شرکت ملی گاز توجه ویژه ای به مجموعه پارس جنوبی دارند.

وی اضافه کرد: امروز با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و درحال تلاش و حرکت برای حصول نتیجه هستیم.

نجار ادامه داد: همه ما باید با همدلی و اتحاد پارس جنوبی و کل کشور را به سیر صعودی پیش از سال 84 برگردانیم و این عقب ماندگی ها را جبران کنیم.

وی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در توسعه و پیشرفت اضافه کرد: با توجه به مهم بودن حفظ منابع انسانی در شرایط موجود که فشارها و مشکلات زیادی وجود دارد، باید سختگیری ها را کم و کمک کنیم تا کارکنان در وضعیت بهتری کار و زندگی کنند.

رییس حراست شرکت ملی گاز گفت: به دلیل محروم بودن منطقه عسلویه کسانی که در این منطقه کار، فعالیت و زندگی می کنند نیاز به رسیدگی و کمک بیشتری دارند.

نجار افزود: باید ساختارهای سازمانی در حراست و روابط عمومی تقویت و توسعه همگونی بین این دو و مابقی سازمان های پالایشگاهی و اداری ایجاد شود تا کارکنان این واحدها از حضور در آن جا پشیمان نشوند و با جان و دل کار و خدمت کنند.

وی یا اشاره به اهمیت تعامل حراست و مدیریت سازمان گفت: تعامل درست بین مدیران و حراست ما را به سمت پیشرفت و تعالی باثبات و ایجاد محیط سالم پیش می برد.

نجار ادامه داد: بعضی ها می گویند حراست چه کار مهمی در سازمان انجام می دهد، این درحالی است که توجه به یک هشدار توسط حراست چه قدر مهم و کلیدی است طوری که تذکر بموقع حراست به مدیران برای پیشگیری از یک سری حوادث و اتفاقات اهمیت بسیاری دارد و می تواند جلو فجایع بزرگ را بگیرد.

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی نیز گفت: هوشمندی همکاران حراست منجر به تدبیر امور می شود.

مهندس مسعود حسنی افزود: حراست باید برای همه اتفاقات از پیش برنامه داشته و هیچ چیز نباید برای حراست غیرقابل پیش بینی باشد و باید بتواند برهمه مسائل تسلط پیدا کند.

وی گفت: عوامل مختلفی در سطح منطقه و ستاد شرکت ملی گاز وجود دارند که می توانند ما را در انجام بهتر وظایف مان کمک کنند که تحقق این مهم باعث می شود تا بتوانیم این کشتی بزرگ تولید را به سرمنزل مقصود برسانیم.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین