|
|
امروز: شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷
»
کد خبر: ۱۲۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۴
رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: با اقدامات سیاسی و بین المللی انجام شده از سوی دولت، فضا برای انجام فعالیت های اقتصادی در کشور بیشتر مهیا شده است.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی ، عصر شنبه در جلسه مدیران و متخصصان صنعت گاز و پتروشیمی کشور در فاز 17 و 18 پارس جنوبی ، افزود: هر ایرانی غیرتمند خواستار این است که پیشرفت شتابان این منطقه گازی که میدانی مشترک محسوب می شود، برای تحول و پیشرفت از توجه بیشتری نسبت به دیگر نقاط کشور برخوردار باشد.

وی با اشاره به تلاش ها و مدیریت خوب وزیر نفت و دیگر مسوولان در این بخش اظهار امیدواری کرد، به سبب این اعمال مدیریت، نه تنها یک پیشرفت، بلکه جهشی در بخش های مختلف صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور حاصل شود.

روحانی با اشاره به بازدید هوایی از منطقه پارس جنوبی و توضیحاتی که مسوولان در بخش های مختلف بازدید ارائه کردند، بیان داشت:همه این گزارش ها نشان می دهد که امروز همگی آستین ها را بالا زده و آماده برعهده گرفتن بار مسوولیتی سنگین برای رشد و توسعه کشور هستند.

رییس جمهوری ، بخش گاز و پتروشیمی را از جمله بخش های مهم برای توسعه کشور برشمرد و افزود: در بسیاری از بخش ها، دولت تنها باید تسهیلات عرضه کند و بخش غیردولتی پا به صحنه بگذارد و موجب تحول و پیشرفت شود.

وی با زرخیز توصیف کردن این منطقه از کشورمان گفت: با این همه دولت آماده است تا با همه امکانات خود برای پیشرفت پروژه ها به این بخش کمک کند.

رییس جمهوری با بیان این که امیدواریم امسال حداقل شاهد افتتاح بخش هایی از فاز 12 پارس جنوبی باشیم، گفت: با تلاش و همت متخصصان، شاهد تحول در این منطقه هستیم و امیدوارم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

روحانی افزود: آنچه برای ما اهمیت دارد، اول رضایت خداوند و پس از آن شادی مردم است.

در این جلسه مدیران عامل شرکت های نفت و گاز پارس و صنایع پتروشیمی در باره یشرفت ها و فعالیت های صورت گرفته در عسلویه گزارشی به رییس جمهوری ارائه کردند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین