|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
»
کد خبر: ۱۲۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۳
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با اشاره به برگزاری نخستین جلسه مسئولین پتروشیمی‌­های کشور با وزیر نفت گفت: مهندس زنگنه در این جلسه با اشاره به اینکه در پتروشیمی گلستان هزاران نفر از مردم سهامدار هستند، برای کمک همه جانبه این وزارتخانه برای تکمیل این پروژه مهم قول مساعد داد.
عیسی امامی با اشاره به حضور مسئولان وزارت نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در این نشست، از نگاه مثبت وزیر نفت و مسئولان دولتی نسبت به رفع مشکلات این پروژه تقدیر کرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در ادامه داد: مصوب 277 میلیون یورو از محل صندوق توسعه ملی به معنای شتاب در روند اجرای پروژه پتروشیمی گلستان است که پس از ماهها تلاش به نتیجه رسیده است.

امامی تاکید کرد: با توجه به رفع تحریم بخش پتروشیمی امیدوارم که مراحل اجرایی پرداخت وام به زودی نهایی شود تا بتوان بخش مهم پروژه که همان خرید و نصب تجهیزات است اجرایی شود.

وی همچنین تصریح کرد: خرید و نصب ماشین آلات به تنهایی موجب پیشرفت 70 درصدی پروژه می شود که با 18 درصد آماده شده کنونی به حدود90 درصد می رسد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا یادآور شد: همه زیرساخت­ها برای نصب تجهیزات و ماشین آلات آماده شده و انتظار می‌رود که ظرف سه و نیم سال‌آینده این پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی در پایان اظهار داشت: مردم استان انتظار دارند که همه مسئولان برای تحقق آرزوی آنان در راه­‌اندازی مجتمع پتروشیمی گلستان همکاری کنند تا شاهد اشتغالزایی و رونق بخش­های مختلف اقتصادی استان باشیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین