|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴
»
کد خبر: ۱۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۱
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: رعایت حقوق شهروندی همگان برای حکومت یکسان است و حقوق همه اقوام در این استان باید به طور کامل رعایت شود.
سیدکاظم میرولد در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید آذربایجان غربی افزود: همه وجود بنده متاثر از وجود شریف شهید مهدی باکری است که متعلق به آذربایجان است، به شما افتخار می‌کنیم، به همه شما درود می‌فرستیم و به همه شما به ‌خاطر داشتن چنین فرزندان رشیدی تبریک می‌گوییم.

وی تصریح کرد: کشور ما کشور متنوعی است، از اقوام، زبان‌ها و ادیان مختلف تشکیل شده است، اسلام عزیز را به عنوان دین رسمی داریم، شعار این دولت احترام عمیق به همه اقوام است، و در آذربایجان غربی با توجه به تنوع قومی، حقوق تمام قومیت‌های ساکن در این استان به طور یکسان رعایت می‌شود.

وی گفت: رعایت حقوق شهروندی همگان برای حکومت یکسان است و حقوق همه اقوام در این استان باید به طور کامل رعایت شود.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به این‌که «احترام به شهدا و خانواده معظم ایشان باید همواره سرلوحه مدیران قرار گیرد»، اظهار کرد: بودجه‌های دولتی محدود است و باید به بخش غیردولتی توجه بیشتری صورت بگیرد تا کارگران اشتغال پیدا کنند، زندگی‌ها و ازدواج‌ها شکل بگیرد و شور و نشاطی در این منطقه به وجود بیاید.

وی افزود: در انتخابات ریاست جمهوری همه ستادهای کاندیداهای محترمی که حضور داشتند تلاش کردند و این تلاش‌ها منجر به مشارکت بالای مردم شد و در آذربایجان غربی میزان مشارکت بالای 72 درصد بود که این میزان مرهون تلاش‌های علما، نخبگان و رهبران فکری این خطه بود.

وی خاطرنشان کرد: برپایی این مراسم باشکوه برای استاندار نشان‌دهنده وجود وحدت و همدلی در این استان است، و جناب قربانعلی سعادت نیز از فرزندان نظام و انقلاب، دارای تجربیات مدیریتی بسیار ارزنده‌ و اهل خطه آذربایجان است.

معاون سیاسی وزیر کشور، عذرخواهی وزیر کشور را به خاطر حضور نیافتن در این مراسم ابلاغ کرد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین