|
|
امروز: چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۷
کد خبر: ۱۱۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸
رضا فرجی‌دانا با صدور پیامی درگذشت مرحوم کوروش صوفیه دانشجوی دانشگاه تهران را به جامعه دانشگاهی کشور و خانواده وی تسلیت گفت.
رضا فرجی‌دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی درگذشت مرحوم کوروش صوفیه دانشجوی دانشگاه تهران را  به جامعه دانشگاهی کشور و خانواده وی تسلیت گفت.

در پیام فرجی‌دانا آمده است: ضایعه اسفناک از دست دادن دانشجوی عزیزمان شادروان مرحوم کوروش صوفیه موجب تأسف و تألم اینجانب گردید.

در ادامه این پیام تسلیت وزیر علوم، تصریح شده است: این مولمه را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور و به ویژه خانواده محترم و معزای آن عزیز تسلیت گفته و برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر جزیل مسألت می‌نمایم.

در ساعات پایانی روز چهارشنبه 29 آبان‌ماه یکی از دانشجویان کارشناسی‌ارشد پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران  در کرج به نام کوروش صوفیه بر اثر تماس با مفتولی که بین پایه‌های فلزی چراغ برق به عنوان حایل بین فضای چمن و مسیر خوابگاه پردیس قرار داده شده بود، دچار سانحه برق گرفتگی شد.

فعالیت‌های گروه امداد پردیس در کمک‌رسانی به این دانشجوی سانحه دیده و تلاش‌های تیم اورژانس برای احیای وی بی‌ثمر ماند و این دانشجو جان‌ سپرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین