|
|
امروز: يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۰
کد خبر: ۱۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۴
مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت: خوشبختانه توافقات صورت گرفته در ژنو و امیدواری به وجود آمده در مردم باعث گرایش بیشتر به سمت بازار سرمایه شده است.
وحید جوادی افزود: به نظر می‌رسد سهم‌هایی مانند سهم بخش بانکی‌ و خودرویی، از این پس شرایط بهتری را تجربه کنند. از سویی دیگر، بازارهای رقیب بورس مانند بازار طلا، ارز و مسکن در وضعیت رکود به سر می‌برند و همین امر باعث می‌شود که افراد ریسک‌پذیر سرمایه‌های خود را به بورس منتقل کنند.

وی با بیان این‌که نوسانات در بازار سرمایه، طبیعی است، اظهار کرد: کسانی که در این بازار سرمایه‌گذاری می‌کنند باید از خرید و فروش‌های هیجانی پرهیز کنند و معاملاتشان را با مطالعه و دید حداقل میان‌مدت انجام دهند.

جوادی افزود: برای افراد مبتدی، حضور در صندوق‌های سرمایه‌گذاری گزینه مناسبی است چرا که مدیران این صندوق‌ها اشراف کامل به اوضاع بازار و چندین سال سابقه حضور در این فضا دارند و همچنین می‌توانند در چندین جا سرمایه‎‌گذاری کنند.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان خاطرنشان کرد: متوسط بازده بعضی صندوق‌های سرمایه‌گذاری که عملکرد خوب و قابل قبولی در این چند سال داشته‌اند، از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 100 درصد بوده که رقم قابل توجهی است.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین