|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۱
»
معاون عمرانی استاندار اصفهان:
کد خبر: ۱۲۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۷
معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: سیاست های دولت تدبیر و امید موجب آرامش در عرصه داخلی و بین المللی شده است.
ˈمحمدعلی طرفهˈ شامگاه سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید آران و بیدگل در کانون فرهنگی تربیتی سردار شهید عربیان اظهار داشت: ظرفیت های اقتصادی فراوانی در هر منطقه از کشور وجود دارد که می تواند منشا درآمد زایی برای نهادهایی همچون شهرداری به جای تکیه بر بودجه های دولتی باشد.

وی افزود: درآمد سرانه شهرداری آران و بیدگل به نسبت درآمد سرانه سایر شهرهای استان کمتر است که این مساله محدودیت هایی را برای توسعه شهر بوجود می آورد.

وی خاطرنشان کرد: کسب درآمد از طریق مالیات بر ارزش افزوده برای شهرداری، منبع مالی جایگزین و مطلوبی به جای فروش زمین و سرمایه های استراتژیک هر شهر است.

فرماندار آران و بیدگل نیز در این مراسم اظهار داشت: به دلیل وجود مشکلات زیرساختی، در حال حاضر حلقه های توسعه شهر آران و بیدگل به هم پیوسته نیست و خلاء برخی از امکانات در این شهر مشهود است.

ˈروح اله سلگیˈ افزود: این شهرستان دارای یکی از غنی ترین منابع منیزیم جهان است، اما از آن بهره برداری نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال های گذشته با وجود خدماتی که در آران و بیدگل انجام شده، اما نوع نگاه به این شهرستان عادلانه نبوده است.

در این مراسم از خدمات ˈمهدی عموزادهˈ شهردار سابق آران و بیدگل تجلیل و ˈحسن ستاریˈ به عنوان شهردار جدید این شهر منصوب شد.


منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین