|
|
امروز: جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۱
»
کد خبر: ۱۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۰
آیت الله ˈ علی اکبر مسعودی خمینی ˈ از اساتید برجسته حوزه علمیه قم گفت: دوره 100 روزه دولت دکتر روحانی نسبت به دوره هشت ساله گذشته از نظر ارتباط با علما و مراجع قابل مقایسه نیست.
وی پیرامون عملکرد 100 روزه دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: در گذشته همیشه کارهایی انجام می شد که سبب می شد دولت از مراجع تقلید،علما و حوزه ها دور شود اما در دولت یازدهم مساله بر عکس است.

آیت الله مسعودی خمینی گفت: در 100 روز اول دولت یازدهم، همه کارها بر اساس نزدیکی به مراجع عظام تقلید، علما و حوزه های علمیه و وحدت بوده است.

عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: جای تعجب است چگونه هشت سال گذشته، از روحانیت دور بودند ولی در کمتر از صد روز به جایی رسیدیم که همه با روحانیت باشند و روحانیت با همه.

آیت الله مسعودی خمینی اظهارکرد: عزم و اراده دولت دکتر روحانی تعامل و ارتباط مستحکم و مستمر با علما، ایجاد وحدت و همدلی در کشور و تلاش برای رفع مشکلات است و در این مسیر موفق خواهد شد.

وی یادآوری کرد: البته نباید انتظار داشته باشیم مشکلات یک شبه برطرف شود چرا که ما هشت سال به آن شکل داشتیم، ولی کمبودها به تدریج رفع خواهد شد و چشم انداز آینده دولت نیز روشن است.

آیت الله مسعودی خمینی ایجاد یکصدایی و وحدت و همدلی در کشور را از دیگر دستاوردهای مهم 100 روزه دولت روحانی دانست و گفت: اینکه امروز ما از دولت، صدایی هماهنگ با رهبر معظم انقلاب و ملت می شنویم جای امیدواری دارد.

تولیت سابق آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) یادآوری کرد: از اینکه رهبر معظم انقلاب، دولت خدمتگزار و مسوولین محترم، یکپارچه و یکصدا می گویند باید در مقابل آمریکا ایستادگی کنیم و ایستادگی هم کردند همه خرسند هستند و این یکپارچگی را باید به فال نیک بگیریم.

آیت الله مسعودی خمینی با اشاره به اینکه عده ای دنبال برهم زدن این وضعیت هستند، گفت: مسوولان باید مراقب باشند عده ای می خواهند این اوضاع رو به بهبود را به هم بزنند و از آب گل آلود ماهی بگیرند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
فرید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
0
0
یعنی چی اوخ؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین