»
دبیرکل اتحادیه کارگران حزب‌الله لبنان:
کد خبر: ۱۲۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۱
دبیرکل اتحادیه کارگران حزب الله لبنان گفت: موفقیت هسته‌ای ایران در مذاکرات ژنو، پیروزی تمام مسلمانان جهان است.
سید هاشم سهلان دبیرکل اتحادیه کارگران حزب الله لبنان که در راس هیئت بلندپایه کارگری وارد تبریز شده است، برای گسترش روابط با خانه کارگر تبریز ابراز علاقه کرد.

سهلان اظهار کرد: براساس شناختی که دارم، خانه کارگر تشکیلات تبریز از برجستگی و اعتبار خاص در سطح کشور و حتی سایر کشورها و جهان برخوردار است.

وی با تاکید به اینکه موفقیت‌های هسته‌ای ایران در مذاکرات کشورهای 1+5 در ژنو، پیروزی تمام مسلمانان جهان محسوب می‌شود، گفت: مردم ایران در سایه هدایت‌های حکیمانه مقام  معظم رهبری با صبر و تحمل در سالیان متمادی توانستند در عرصه هسته‌ای نیز به نتیجه مطلوب و مورد نظر خود دست یافتند.

دبیرکل اتحادیه کارگران حزب الله لبنان تصریح کرد: مشکلات سیاسی و هسته‌ای موجود بیشتر متوجه کشورهای غربی بود و با خواست مردم ایران نتایج توافق هسته‌ای معطوف به منافع مسلمان در جهان است.

کریم صادق‌زاده دبیر اجرایی و مجری طرح‌های آموزشی خانه کارگر تبریز نیز حضور هیئت لبنانی را در تبریز زمینه ساز بهبود مناسبات کارگری میان دو کشور ایران و لبنان عنوان کرد و گفت: میزبانی هیئت کارگری لبنان مایه خوشحالی ماست و امیدواریم این عزیزان اقامت خوب و نتیجه بخش در تبریز داشته باشند.

صادق زاده همچنین از مساعدت های امور بین الملل خانه کارگر جهت هماهنگی مسافرت هیئت بلندپایه لبنانی به شهر تاریخی تبریز قدردانی کرد.

محمدحمزه‌ای رئیس امور بین الملل خانه کارگر و محمد زیدی نماینده کارفرمایان استان آذربایجان‌شرقی نیز در مراسم استقبال هیئت بلندپایه کارگری لبنان بر لزوم بهبود مناسبات نهادهای کارگری دو کشور تاکید کردند.

هیئت بلندپایه کارگری لبنان در مدت اقامت در تبریز با استاندار و شهردار تبریز ملاقات و از مراکز تاریخی و صنعتی تبریز بازدید به عمل می‌ آورد.


منبع: روابط عمومی خانه کارگر تبریز
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین