|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲
»
کد خبر: ۱۲۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۷
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین تاثیر توافق گروه ۱+۵ با ایران این است که می تواند روابط این کشور با سایر کشور ها را بیش از پیش گسترش داده و عاملی برای حذف تمام تحریم ها شود.
جعفر قادری اظهار کرد: تحریم های حذف شده محدود بوده و در حد پاسخگویی به توقعات مردم و جامعه ایران نیست و ملت این کشور هیچ گاه از حق و حقوق خود در هیچ عرصه ای کوتاه نمی آید.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: باید از تیم مذاکره کننده برای موفقیت در مسائل هسته‌ای تشکر کرد و با حمایت از آنان در گفت و گوهای آینده همچنان به دنیا نشان دهیم که این تیم از پشتوانه های مردمی برخوردار است.

وی گفت : از آنجایی که عمده ترین منبع تامین درآمد ایران منابع نفتی است تلاش تیم مذاکره کننده باید بر این موضوع باشد که تحریم های این حوزه ها به طور تمام حذف شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: هرچند تحریم های حذف شده محدود هستند اما می تواند فرصت مناسبی برای پرداختن به مشکلات اقتصادی در جامعه و اصلاح روش های آن باشد.

وی تصریح کرد: مهمترین تاثیر توافق گروه 1+5 با ایران این است که می تواند روابط این کشور با سایر کشور ها را بیش از پیش گسترش داده و عاملی برای حذف تمام تحریم ها شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ملت ایران هیچ گاه در مقابل خواسته های خود در دنیا کوتاه نمی آید و پیوسته آگاه و مطلع، حامی و پشتیبان تیم مذاکره کننده خود است.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین